انتظار اهالی فوتبال بازگشت پاس به جایگاه اصلی است

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_logopas1400.jpgنماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار اهالی فوتبال در این استان بازگشت تیم پاس به جایگاه اصلی با اتکا به توانمندی نیروهای بومی است.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا، حمیدرضا حاجی بابایی روز سه شنبه در نشست پیرامون بررسی وضعیت باشگاه پاس همدان اظهار داشت: مسئولان باید از ضعف و اشتباهات مدیران سابق پاس درس بگیرند و با تجربه بهتر بتوانند تیمی قدرتمند را تشکیل و با هدف صعود مقتدرانه راهی مسابقات کنند.
وی با تاکید بر اینکه بلاتکلیفی تیم پیش از شروع هر فصل از مسابقات لیگ یکی از مهمترین ضعف‌ها در مدیریت گذشته پاس بود، بیان کرد: برنامه ریزی برای تشکیل تیم جدید جهت حضو قدرتمند برای فصل آینده را باید زودتر انجام داد چرا که یکی از مشکلات اخیر پاس، تصمیم گیری‌های دقیقه نودی است.
حاجی بابایی با ابراز رضایت از عملکرد حمیدرضا عابری منصور مدیرعامل باشگاه پاس افزود: عملکرد عابری منصور رضایت بخش بود و نشان داد در این جایگاه موفق است و در کار فعالیت وی باید حمایت‌های لازم نیز صورت بگیرد.
وی افزود: زیرساخت‌های ورزشی مورد نیاز پاس باید فراهم شود تا مدیریت باشگاه با انگیزه مضاعف کارها را پیش ببرد ضمن اینکه انتظار داریم فصل آینده تیمی قدرتمند بسته شود و باشگاه به کادرسازی بومی و استفاده از استعدادهای بومی بیشتر در شکل گیری تیم در فصول آینده برنامه ریزی کند.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان نیز با ابراز رضایت از عملکرد مدیریت جدید باشگاه پاس گفت: پیگیر امور باشگاه هستیم و تلاش ما حل مسائل و دغدغه‌ها است.
علی حقیقی با بیان اینکه تیم پاس با حضور حمیدرضا عابری منصور به آرامش رسیده است، افزود: امکانات مورد نیاز برای آماده‌سازی تیم پاس فراهم است و زیرساخت‌های ورزشی استان را با بهترین امکانات در اختیار این تیم قرار داده‌ایم.
وی اضافه کرد: حضور بخش خصوصی در اداره باشگاه پاس اقدام منطقی است و توانسته با عمل به تعهدات، تیمی منسجم و قوی را شکل بدهد.
مدیرعامل باشگاه پاس همدان نیز گفت: مسئولان حمایت کنند، مسیر صعود پاس به لیگ‌های بالاتر هموار می‌شود و در این بین انتظار داریم نیازهای ضروری تیم به خصوص در زیرساخت‌های ورزشی فراهم شود.
حمیدرضا عابری منصور با تاکید بر لزوم مشارکت فعالان اقتصادی استان همدان به تیم پاس افزود: بنگاه‌های اقتصادی به وظیفه خود در قبال مسئولیت اجتماعی عمل کنند چرا که ورزش مهمترین مقوله اجتماعی است.
وی با تاکید بر اینکه پاس برند ورزش همدان است، خاطرنشان کرد: موفقیت پاس باعث پیشبرد جایگاه و اهداف ورزش همدان می‌شود.
تیم پاس در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن