بازگشت بانوی پرافتخار فوتبال همدان به اردوی تیم ملی

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_zahrakhajavi.jpgبانوی پرافتخار همدان و رکورددار فوتبال کشور از سوی کادر فنی تیم ملی به اردوی آماده‌سازی تیم ملی فراخوانده شد تا پس از ۱۴ ماه بار دیگر فرصت ملی پوش شدن را پیدا کند.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا، کادر فنی ۳۵ بازیکن را به منظور برگزاری ۲ دیدار دوستانه با بلاروس به اردوی تیم ملی فوتبال زنان دعوت کرد که زهرا خواجوی فوتبالیست همدانی نیز به این اردو فراخوانده شد.
اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال بانوان از ۱۵ تا ۲۵ آبان ماه در مجموعه ورزشی الیاف برگزار می‌شود و ملی‌پوشان در این اردو ۲ بازی دوستانه با تیم ملی فوتبال بانوان بلاروس خواهند داشت.
خواجوی شهریورماه سال گذشته با تصمیم شخصی از تیم ملی جدا شد و با وجود اینکه دروازه بان اصلی تیم ملی بانوان کشورمان بود، این تیم را در مقدماتی قهرمانی آسیا در تاشکند همراهی نکرد.
حالا او که هم اکنون عضو تیم باشگاهی خاتون بم است، سال ۱۳۹۸ در ترکیب تیم وچان کردستان در لیگ برتر بانوان کشور با ۹۵۰ دقیقه بسته نگه داشتن تیمش، رکورد کلین شیت فوتبال کشور را به نام خود ثبت کرد.
خواجوی آینده درخشان دارد
نایب رییس هیات فوتبال همدان پیرامون بازگشت دوباره زهرا خواجوی به اردوی تیم ملی گفت: خواجوی از استعدادهای نخبه فوتبال همدان است که با سرعت مراحل پیشرفت خود در فوتبال کشور را طی کرد.
«اعظم باباخانی» افزود: حضور مجدد این دروازه بان به تیم ملی بسیار خوشحال کننده است و اطمینان دارم به کادر فنی کمک شایانی خواهد کرد.
نایب رییس هیات فوتبال همدان: حضور مجدد این دروازه بان به تیم ملی بسیار خوشحال کننده است و اطمینان دارم به کادر فنی کمک شایانی خواهد کرد.
وی اضافه کرد: او حالا بازیکنی با تجربه است و به طور قطع آینده درخشانی در ترکیب تیم ملی فوتبال کشور در میادین بین المللی دارد.
باباخانی خاطرنشان کرد: فوتبال بانوان همدان سرشار از استعدادهای نخبه است که در صورت حمایت‌های لازم می‌توانند در صف اول فوتبال کشور مطرح شوند.
وی بیان کرد: همدان می‌تواند قطب فوتبال بانوان کشور باشد و در شهرهای مختلف این استان با داشتن بازیکن مستعد و ظرفیت بالقوه، یک تیم خوب بانوان در لیگ کشور داریم.
زهرا خواجوی متولد ۱۳۷۷ و زاده شهرستان نهاوند از توابع استان همدان است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن