نابغه فوتبال همدان در فهرست دعوت شدگان کارلوس کی روش

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_azandariyani.jpgنابغه فوتبال همدان در سال‌های اخیر پله‌های ترقی در سطح حرفه‌ای را با سرعت سپری کرد و توانست با درخشش در پرسپولیس تهران نظر کارلوس کی روش را برای دعوت به تیم ملی جلب کند.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا، «محمد مهدی احمدی ازندریانی» متولد ۲۱ دی ۱۳۷۹ شهر ازندریان ملایر استان همدان است و سابقه بازی در تیم‌های ملی امید و جوانان را در کارنامه دارد.
احمدی ۲ فصل اخیر در تیم نفت مسجد سلیمان (لیگ برتر) حضور داشت، در ۵۳ بازی برای این تیم به میدان رفت و یک پاس گل نیز به ثبت رساند، در واقع این بازیکن جوان در ۲ فصل اخیر در سطح نخست فوتبال ایران ثابت بوده است.
این فوتبالیست استان همدان، توانایی بازی در پست‌های دفاع چپ و وینگر چپ را دارد و کشف مجتبی حسینی سرمربی مطرح فوتبال کشور است؛ حسینی زمانی که هدایت نفت مسجد سلیمان را برعهده داشت از مهدی احمدی در ترکیب این تیم بهره برد.
احمدی پیش از حضور در نفت مسجد سلیمان در فوتبال پایه تهران سابقه بازی داشت و حالا علاوه بر اینکه امیدوار است بعد از حضور در پرسپولیس بتواند درخشش با پیراهن این تیم را تجربه کند، حالا با چراغ سبز کارلوس کی روش برای دعوت به اردوی تیم ملی مواجه شده است.
این بازیکن سال ۹۸ در دور مقدماتی جام جهانی و اولین حضور خود در تیم‌ملی جوانان موفق شد اولین گل ملی خود را به ثمر برساند.
نابغه ارزانفودی از درخشش در پرسپولیس تا دعوت به تیم ملی
در نقل و انتقالات پیش فصل لیگ برتر امسال بود که محمدمهدی با نظر مستقیم یحیی گل محمدی به فهرست بازیکنان جدید پرسپولیس تهران اضافه شد.
بازیکنی که در ۲ پست وینگر و دفاع تخصص دارد و امسال جزو جوانانی است که اگرچه فرصت بازی محدود را در تیم پرسپولیس داشته است اما گل محمدی اعتقاد زیادی به وی دارد.
احمدی حضورش در پرسپولیس را بزرگترین شانس فوتبال خود می‌داند و می‌گوید: نمی‌خواهم این فرصت بزرگ را به راحتی از دست بدهم، می‌دانم که آمدن به یک تیم بزرگ در این سن می‌تواند چالش‌های خاص خودش را داشته باشد، ولی باید سخت تلاش کنم تا بتوانم به هدف‌هایی که در ذهنم دارم، برسم. 
حالا او فراتر از پرسپولیس توانسته نظر سرمربی پرتغالی تیم ملی را جلب کند و کی روش سرمربی تیم ملی به وعده‌اش مبنی بر دعوت از بازیکنان مستعد رده‌های سنی امید و جوانان به اردوی تیم ملی عمل کرد و این بار قرعه به نام نابغه فوتبال شهر ازندریان افتاد.
این بازیکن همدانی همانند سایر دعوت شدگان ظرف ۴۸ ساعت آینده به کمپ تیم‌های ملی رفته و در اردو کنار دیگر بازیکنان دعوت شده قرار می‌گیرد.
 اردویی که بیشتر به منظور کسب تجربه برای بازیکنان و البته تکمیل اردو بزرگسالان برای انجام درست تمرینات در نظر گرفته است.
این بازیکنان در ۲ مرحله (۸ تا ۱۲ آبان و سپس ۱۴ تا ۲۱ آبان) همراه با بزرگسالان و زیر نظر کارلوس کی‌روش کار خود را پیگیری می‌کنند.
جایگاه درخشان فوتبال همدان در لیگ برتر
رییس هیات فوتبال همدان می‌گوید: این استان دارای بازیکنان مستعد و چهره در صف اول فوتبال کشور است و هم اکنون بسیاری از آن‌ها در تیم‌های لیگ برتری بازی می‌کنند.
«عباس صوفی» افزود: ما در باشگاه‌های لیگ برتر دارای بازیکنان مطرحی هستیم و محمدمهدی احمدی نیز یکی از بازیکنان مستعد این استان در ترکیب تیم پرسپولیس است.
وی بیان کرد: احمدی آینده درخشانی در فوتبال کشور دارد و اگر قدر خودش را بداند به طور قطع می‌تواند جزو نفرات اصلی تیم ملی در آینده‌ای نزدیک باشد.
صوفی دعوت از احمدی به اردوی تیم ملی را افتخاری ارزنده برای فوتبال استان همدان دانست و اظهار داشت: این بازیکن مستعد نشان داد که استان همدان مهد استعدادهای نخبه این رشته ورزشی است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن