مسابقات مینی فوتبال روستاهای استان همدان دوم شهریور آغاز می‌شود

b_150_100_16777215_00_images_169266377.jpgمعاون ورزش و جوانان استان همدان گفت: مسابقات مینی فوتبال روستاهای استان با عنوان جام پرچم، دوم شهریور در ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر آغاز می‌شود.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا، علی ضمیری کامل روز سه شنبه در نشست روسای ورزش و جوانان شهرستان‌های استان همدان با موضوع مسابقات مینی فوتبال جام پرچم اظهار داشت: مراسم افتتاحیه این مسابقات با حضور معاونان و مدیران وزارت ورزش و مسوولان اجرایی استان همدان برگزار خواهد شد.
به گفته وی، مسابقات مینی فوتبال جام پرچم از برنامه‌های مهم در راستای توسعه ورزش روستایی و شناسایی و شکوفایی استعدادهای این مناطق است.
ضمیری کامل اضافه کرد: مسابقات مینی فوتبال جام پرچم در سطح روستاها، بخش‌ها و شهرستانهای استان برگزار می‌شود و تیم قهرمان هر استان به مسابقات کشوری اعزام می‌شود.
به گفته وی، ایجاد شور و نشاط ورزشی در بین جوانان روستایی از اهداف مهم مسابقات مینی فوتبال جام پرچم است.
سرپرست هیات روستایی و بازی‌های بومی محلی استان همدان نیز در این نشست گفت: این پیکارها باید از اواخر هفته جاری در تمامی شهرستان‌ها شروع شود و پایان مسابقات شهرستانی اواخرشهریورماه خواهد بود ضمن اینکه مسابقات شهرستانی مهرماه، استانی آبان ماه و مرحله کشوری نیز بهمن ماه است.
علی پارساجو با تاکید بر توجه به سطح کیفی این رقابت‌ها، افزود: تیم قهرمان برای شرکت در مسابقات بین‌المللی انتخاب و معرفی خواهد شد.
۳۳۱ تیم در ۲ بخش آقایان و بانوان نخستین دوره رقابت‌های مینی فوتبال جام پرچم استان همدان حضور دارند.
این رقابت‌ها در ۹ شهرستان استان همدان برگزار می‌شود و ملایر با ۶۹ و کبودرآهنگ با ۶۵ تیم بیشترین شرکت کننده را دارند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن