خانه تکانی در باشگاه ورزشی پاس همدان با رونمایی از یازدهمین مدیرعامل

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_logopas1400.jpgهیات امنای باشگاه فرهنگی، ورزشی پاس بازهم دست به تغییرات زد و فردا(پنجشنبه) یازدهمین مدیرعامل این باشگاه در طول ۱۵ سال از انتقال این تیم به همدان معرفی می شود.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا، امتیاز باشگاه فوتبال پاس سال ۱۳۸۶ از تهران به همدان انتقال یافت و از آن زمان تاکنون سیدکاظم اولیایی، کریم ملاحی، عباس صوفی، عبدالحمید رمضانی (۲ دوره) ، بهرام یدی، حسن عزیزی، محمدتقی رحیمی، امیر عظیمی (۲ دوره) ، محمد مظهری، حمیدرضا عابری منصور به عنوان مدیرعامل در این باشگاه فعالیت داشته‌اند.
البته در مقطعی سردارشهید علیرضا شمسی پور و سیدمحمد عیوقیان نیز به عنوان سرپرست امور مدیریتی این باشگاه را عهده دار بودند.
با وجود تغییرات پیاپی در این سال‌ها، پاس هیچ گاه طعم شیرین صعود را تجربه نکرد و ماحصل این مدت سقوط از لیگ برتر به لیگ یک در سال ۹۰، سقوط از لیگ یک به لیگ ۲ در سال ۹۴ و حتی سقوط از لیگ ۲ به لیگ سه در بهمن ماه سال ۱۳۹۶ بود.
اوج شاهکار مدیریت در پاس همین سقوط به لیگ سه بود که البته با خرید امتیاز پرسپولیس مشهد بازهم پاس به لیگ ۲ بازگشت.
پاس از آن زمان تاکنون همواره در لیگ ۲ درجا زده و توفیق صعود به لیگ یک را پیدا نکرده تا هواداران همچنان در حسرت روزهای خوشی با این تیم باقی بمانند.
در واقع سه سقوط تلخ از لیگ‌های برتر، دسته اول و دسته دوم باعث شد تا کمر این تیم خم شود و هواداران پرشور و با تعصب فوتبال همدان را مغموم و دل شکسته کرد.
سه سقوط تلخ از لیگ‌های برتر، دسته اول و دسته دوم باعث شد تا کمر این تیم خم شود و هواداران پرشور و با تعصب فوتبال همدان را مغموم و دل شکسته کرد.
این تیم از خردادماه ۸۶ تاکنون با جابجایی و آمد و رفت بیش از ۲۰ مربی نتوانست به موفقیت برسد و این ناکامی‌ها در واقع حاصل ضعف در مسایل فنی و مدیریتی تیم بود که منجر به صرف میلیاردها تومان بدون هیچ گونه اثربخشی شد.
هر سال نیز با تغییر در شیوه مدیریتی و فنی، هواداران ساده دل اما متعصب پاس به خود امید می‌دانند که امسال، سال صعود است اما انتهای فصل شاهد چهره‌های برافروخته و آشفته آنان در مقابل ناکامی از صعود بودیم.
اوضاع و احوال پاس گویا قرار نیست هیچ زمانی تغییر کند و در این سال‌ها وعده‌ها بیشتر مانور تبلیغاتی را همراه داشته و در عمل به آنچه که مورد تعهد بوده، اقدامی نشد.
این مسایل باعث اعتراض‌ گسترده از جانب هواداران پاس شده و با این حال همچنان شاهد ادامه فعالیت تیم هستیم.
قرار است فردا پنجشنبه طی مراسمی از مدیرعامل جدید باشگاه پاس که سکان اداره تیم به مدت سه سال و به صورت مدیریت پیمانی به او سپرده شده را برعهده بگیرد.
تیرماه امسال بود که هیات امنای باشگاه پاس همدان با صدور اطلاعیه اعلام کرد: مدیریت این باشگاه با توجه به سند تحول دولت مردمی و طبق عمل کرد سال جاری و از طریق مزایده عمومی برای مدت حداقل سه سال به صورت مدیریت پیمان منتهی به اجاره به شرط تملیک به بخش خصوصی واگذار می‌شود.
به دنبال این اطلاعیه چهار متقاضی نسبت به تحویل مدارک خود اقدام کردند و پس از بررسی‌های صورت گرفته، در نهایت گزینه مدنظر هیات مدیره انتخاب شد.
هادی خرمیان مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری جویبار شهر قرار است فردا به عنوان مدیرعامل جدید پاس معرفی شود؛ فردی که برای جامعه فوتبالی شناخته شده نیست اما براساس اعلام هیات امنای باشگاه پاس قرار است سه سال به صورت مدیریت پیمانی باشگاه را در اختیار بگیرد.
هادی خرمیان مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری جویبار شهر قرار است فردا به عنوان مدیرعامل جدید پاس معرفی شود؛ فردی که برای جامعه فوتبالی شناخته شده نیست اما براساس اعلام هیات امنای باشگاه پاس قرار است سه سال به صورت مدیریت پیمانی باشگاه را در اختیار بگیرد.
حتی برای قطعی شدن این همکاری ضمانت نامه ۱۰ میلیاردتومانی از وی اخذ شده تا پاس فصل جاری دچار مشکل مالی نشود و مدیریت پیمان به تعهدات مالی خود عمل کند.
پیش از این حمیدرضا عابری منصور مدیرعاملی باشگاه پاس را به صورت پیمانی در نیم فصل عهده دارد بود که گفته می‌شود او نیز پنج میلیاردتومان برای این باشگاه هزینه کرد اما اختلاف نظرها باعث شد تا عابری منصور تمایلی به ادامه همکاری نداشته باشد و همین مساله باعث انحلال هیات مدیره‌ای شد که بخشی از آن را دوستان عابری منصور تشکیل دادند.
حالا با روی کار آمد خرمیان، هیات مدیره این باشگاه با ترکیب جدید ایجاد خواهد شد ضمن اینکه محمدصادق چیت سازیان به عنوان نماینده موسسه فرهنگی ورزشی شهدای الوند همدان که باشگاه پاس زیرمجموعه این موسسه است، بر امور نظارت خواهد داشت.
چیت سازیان در این باره گفت: قرار است فردا طی مراسمی مدیرعامل جدید معرفی شود و قرارداد پیمان مدیریتی با وی به مدت سه سال است که البته در صورت توافق طرفین این همکاری ادامه خواهد داشت.
وی افزود: هیات امنای باشگاه پاس به دنبال تامین شرایط مالی و مدیریتی باشگاه در اداره تیم است و امیدواریم امسال فصل موفقی برای تیم باشد.
چیت سازیان خاطرنشان کرد: به زودی کادر فنی تیم پاس نیز مشخص خواهد شد تا شروع رسمی در نقل و انتقالات داشته باشد هر چند طی روزهای اخیر تست گیری از بازیکنان مستعد را با مربیان مطرح و بومی همدان انجام دادیم که ادامه دارد.
توقع هواداران از مدیرعامل جدید
رییس کانون هواداران باشگاه پاس نیز با اشاره به خواسته هواداران از این تغییرات گفت: ما از مدیرعامل جدید باشگاه می‌خواهیم نسبت به انتخاب نفرات دقت لازم را داشته باشد چرا که در فصول گذشته به دلیل همین انتخاب‌های اشتباه در نتیجه گیری به بن بست خوردیم.
«علی صمدی» افزود: توقع هواداران انتخاب سرمربی اصلح، کاردان، با کارنامه و اخلاق مدار است تا امسال بدون اما و اگر شاهد پایان دادن به طلسم ناکامی‌های پاس باشیم.
وی خاطرنشان کرد: حضور افراد دلسوز، باتجربه و مورد وثوق خواسته هواداران از مدیرعامل باشگاه در تیم است و امیدواریم به این مطالبه هواداری توجه کند.
حضور افراد دلسوز، باتجربه و مورد وثوق خواسته هواداران از مدیرعامل باشگاه در تیم است و امیدواریم به این مطالبه هواداری توجه کند.
صمدی اظهار داشت: پاس در سال‌های گذشته از انتخاب غیرکارشناسانه سرمربی و حتی بازیکن دچار ضرر و زیان شده و دیگر تحمل این همه ناکامی را نداریم.
وی یادآور شد: هواداران در این سال‌ها در هوای گرم و سرد به تشویق تیم خود پرداختند و حتی دوران کرونا با وجود ممنوعیت و محدودیت‌ها، با تعدادی از هواداران در بازی‌ها حاضر شدیم و تیم را تشویق کردیم ضمن اینکه همواره با مراجعه به مسئولان اجرایی استان پیگیر امور تیم بودیم.
رییس کانون هواداران پاس خاطرنشان کرد: این کانون به صورت خودجوش و مردمی فعالیت دارد و همه اعضای کانون بدون هیچ گونه چشم داشتی، به عنوان نماینده صدها هوادار پاس به دنبال کمک برای کسب نتایج مطلوب است.
وی با اشاره به اینکه در فصل جدید مسابقات امکان حضور تماشاگران فراهم است، گفت: امسال با حضور پر رنگ‌تر نسبت به فصول گذشته در حمایت از تیم پاس اقدام خواهیم کرد.
فصل جدید لیگ دسته دوم فوتبال کشور شهریورماه امسال آغاز می‌شود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن