داوران همدانی برای قضاوت در جام ملت‌های فوتبال آسیا انتخاب شدند

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_bijaneheydari.jpgسخنگوی دستگاه ورزش و جوانان استان همدان گفت: ۲ داور بین المللی این استان از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) برای قضاوت در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا انتخاب شدند.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا، علیرضا صفی زاده اظهار داشت: دور نهایی مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ چین با حضور ۲۴ تیم در قالب ۶ گروه از اواخر ماه جاری در کشورهای مختلف برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا بیژن حیدری داور بین المللی استان همدان، مسابقات مقدماتی جام ملت‌های فوتبال آسیا از گروه F را قضاوت می‌کند
صفی زاده خاطرنشان کرد: این رقابت‌ها از هجدهم خردادماه جاری در شهر بیشکک قرقیزستان و با حضور تیم‌های جمهوری قرقیزستان، تاجیکستان، میانمار و سنگاپور برگزار می‌شود.
به گفته وی، همچنین پیام حیدری دیگر داور بین المللی لسالت همدان نیز قضاوت دیدارهای گروه D را برعهده خواهد داشت.
سخنگوی دستگاه ورزش و جوانان استان همدان افزود: تیم‌های هند، هنگ کنگ، افغانستان و کامبوج در این گروه باهم رقابت دارند.
۲۴ تیم در دور نهایی حضور خواهند داشت که ۱۳ تیم از جمله ایران پیش از این جواز حضور در این مرحله را به دست آورده‌اند و برای تعیین تکلیف ۱۱ تیم باقیمانده مسابقات در ۶ گروه اواخر خردادماه شروع می‌شود.
۶ تیم اول گروه‌ها و پنج تیم برتر دوم به همراه چین، استرالیا، ایران، عراق، ژاپن، جمهوری کره، لبنان، عمان، قطر، عربستان سعودی، سوریه و امارات متحده عربی و ویتنام در دور نهایی حضور خواهند داشت.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن