علم وادب همدان به لیگ دسته سه فوتبال کشور راه یافت

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_elmoadab.jpgتیم علم وادب همدان با قهرمانی در لیگ برتر استان همدان جواز حضور در لیگ دسته سوم فوتبال کشور را کسب کرد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال استان همدان، تیم علم و ادب با حفظ جایگاه صدرنشینی خود توانست به مقام قهرمانی این مسابقات دست یابد.
تیم فوتبال علم و ادب همدان با سرمربیگری باقر جنتی موفق شد با کسب ۸ پیروزی، ۵ تساوی و تنها یک باخت و زدن ۲۹ گل و دریافت ۹ گل و مجموع ۲۹ امتیاز قهرمانی این دوره از این رقابت‌ها را کسب کند.
هفته پایانی این رقابت‌ها با پیروزی ستاره سرخ تویسرکان، یاران داریوش و علم و ادب همدان همراه شد، البته علم و ادب به دلیل کناره‌گیری تیم صنایع دستی لالجین بدون بازی صاحب ۳ امتیاز شد و با اقتدار قهرمان لیگ برتر استان همدان را به دست آورد.
تیم فوتبال ستاره سرخ تویسرکان نیز در خانه موفق شد ۴ بر ۲ تیم ذوب فلزات بهار را با شکست بدرقه کند و با جمع ۲۶ امتیاز نایب قهرمان لیگ برتر استان همدان شود.
همچنین تیم فوتبال مهر همدان نیز با هدایت مصطفی امیری نیک‌ در آخرین بازی خود مقابل عقاب الوند اسدآباد ۲ بر ۲ متوقف شد و با کسب ۲۳ امتیاز در رده سوم ایستاد ضمن اینکه تیم عقاب با کسب این یک امتیاز در لیگ برتر استان همدان ماندگار شد و بالاتر از خانه جوان ملایر قرار گرفت.
در لیگ برتر فوتبال استان همدان هشت تیم و لیگ دسته یک نیز هفت تیم فعالیت دارند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن