پاس در لبه پرتگاه؛

خطر سقوط به لیگ دسته سوم بیخ گوش قهرمان آسیا

b_150_100_16777215_00_images_photo_2017-04-25_17-39-30.jpgتیم فوتبال پاس همدان در هفته بیست و دوم لیگ دسته ۲ فوتبال کشور و در دیداری بسیار حساس و سرنوشت ساز که بقا یا سقوط این تیم را رقم خواهد زد به مصاف شهرداری بم خواهد رفت.
به گزارش "همدان فوتبال"، بارها عنوان شده که انتقال تیم فوتبال پاس به همدان سرنوشت خوبی برای آخرین قهرمان آسیا در فوتبال نداشت و شاید همدانی‌ها سال‌هاست دعا می‌کنند که ای‌کاش زودتر یک تیم دیگر فوتبال کشورمان در آسیا قهرمان شود تا پاس دیگر این نام را یدک نکشد و نگویند همدانی‌ها آخرین تیم قهرمان فوتبال ایران در آسیا را نابود کردند.
سقوط پاس از لیگ برتر به لیگ دسته اول فوتبال کشور آخرین تلخی فوتبال همدان نبود چراکه شاید آن روز که تیم فوتبال پاس همدان به لیگ دسته اول فوتبال کشورمان سقوط کرد همدانی‌ها فکر می‌کردند در مدت نهایت یک یا دو سال این تیم را به سطح اول فوتبال کشور بازمی‌گردانند اما نمی‌دانستند که مدیریت غلط فوتبال همدان حتی پاس را راهی لیگ دسته دوم فوتبال کشور و دومین سقوط تاریخی خواهد کرد.

پاس در لبه پرتگاه سومین سقوط تاریخی
حالا در این فصل همدانی‌ها پاس را در لبه پرتگاه سومین سقوط تاریخی می‌بینند؛ شاید هیچ‌گاه کسی فکرش را هم نمی‌کرد که تیم فوتبال پاس که روزگاری در فوتبال ایران آقایی می‌کرد به این حال‌وروز بیفتد که برای سقوط نکردن آن به لیگ دسته سوم فوتبال کشور دست به دعا شوند.
هرسال وعده‌های دروغین پشت سر هم برای بازی با افکار عمومی و هواداران تیم فوتبال پاس همدان ردیف می‌شود که سال بعد پاس را برای صعود خواهیم بست اما هرسال دریغ از پارسال و هرسال پاس بدبخت‌تر و بدبخت‌تر می‌شود اما در این وسط سفره خوبی برای عده‌ای بازشده که در کنار این تیم بخورند و جیب‌ها را پر از پول کنند.
هر فصل چند مربی می‌آیند و با اتوبوس چند بازیکن را می‌آورند و آخر فصل هم با بدترین نتایج بار خود را می‌بندند و می‌روند و به ریش مسئولان فوتبال همدان می‌خندند.
اوضاع تاجایی پیش رفته که پاس همدان مضحکه دست برنامه ۹۰ شده و هر دوشنبه شب عادل فردوسی پور کنایه‌ای را به مردم همدان می‌زند اما برای مسئولان‌همدان‌ هم یک گوش در است و دیگری دروازه و توجهی به این کنایه‌ها نمی‌کنند درحالی که این موضوع باعث آبروریزی کلان در نه‌تنها فوتبال همدان بوده بلکه ورزش استان‌همدان را نیز زیر سؤال برده است.
در این فصل نیز بازهم مانند فصل‌های گذشته پاس را با هزار سلام‌وصلوات بستند و مسئولان قول دادند که امسال بهترین تیم و فنی‌ترین تیم را بسته‌ایم و بسیار راحت می‌توانیم به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود کنیم.

باز همان آش و همان کاسه
اما با آغاز بازی‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور مشخص شد بازهم همان آش و همان کاسه است؛ خیلی زود عباس سرخاب از سمت سرمربیگری در فوتبال پاس همدان کنار گذاشته شد تا معلوم شود یک جای کار این تیم همیشه لنگ می‌زند.
بعد از عباس سرخاب با بوق و کرنا مجید باقری نیا را به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال پاس همدان انتخاب کردند تا شاید کشتی به‌گل‌نشسته پاس را به ساحل آرامش برساند اما اوضاع برای پاس بسیار بدتر از گذشته پیش رفت و این مربی نتایج بسیار بدتری را برای پاس به ارمغان آورد.
اما این بار مسئولان دیدند که یک‌بار سرمربی را عوض کرده‌اند و دیگر نمی‌شود به آن دست بزنند بنابراین به سراغ مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان رفتند و محمدتقی رحیمی را از سمت مدیرعاملی این تیم برکنار کردند.
پاس باید در آخرین بازی مرگ و زندگی خود در بم به مصاف تیم فوتبال شهرداری این شهر برود در این برهه یک مدیر کاملاً ناشناخته را آن‌هم از صنف آهن بر این مسند نشاندند اما بازهم اوضاع تفاوتی نکرد و حالا پاس باید در آخرین بازی مرگ و زندگی خود در بم به مصاف تیم فوتبال شهرداری این شهر برود.
اوضاع جدول برای تیم فوتبال پاس همدان بسیار پیچیده است و هر نتیجه برای پاس سرنوشت متفاوتی خواهد داشت در صورت اینکه پاس با شهرداری بم به تساوی برسد این تیم کرمانی است که به لیگ دسته سوم فوتبال کشور سقوط خواهد کرد و حکم بقای پاس برای لیگ دسته دوم امضا می‌شود.
اگر پاس بتواند با نتیجه پر گل شهرداری بم را شکست دهد و در صورت رقم خوردن نتایجی در بالای جدول پاسی‌ها حتی شانس صعود به دور دوم را نیز خواهند داشت و اما درصورتی‌که پاسی‌ها در این دیدار شکست بخورند می‌توانند به دسته پایین‌تر سقوط کنند.
منبع : خبر گزاری مهر

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن