رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان:

مسابقات فوتسال کارکنان دولت سراسر کشور در همدان برگزار می‌شود

b_150_100_16777215_00_images_2095980.jpgرئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر مرحله نهایی مسابقات فوتسال کارکنان دولت سراسر کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار می‌شود.
سعید جامه بزرگی امروز در گفت‌وگو با همدان فوتبال اظهار کرد: با توجه به امکانات مناسب ورزشی و اقامتی در دانشگاه آزاد اسلامی همدان، مرحله نهایی مسابقات فوتسال کارکنان دولت سراسر کشور به میزبانی این واحد دانشگاهی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این رقابت‌ها در دو سالن ورزشی امام علی‌(ع) و پوریای ولی دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار می‌شود و محل اقامت تیم‌ها در دانشگاه خواهد بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان تصریح کرد: این رقابت‌ها به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر از ۲۳ تا ۳۰ بهمن‌ماه سال جاری در همدان برگزار می‌شود و پیش‌بینی می‌شود ۴۰۰ ورزشکار در این رقابت‌ها شرکت کنند.

وی اظهار کرد: مسابقات فوتسال آقایان در هشت گروه برگزار می‌شود که در نهایت از هر گروه دو تیم برتر راهی مرحله دوم و پس از صعود هشت تیم در این مرحله، تیم قهرمان این پیکارها مشخص شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان یادآور شد: مراسم افتتاحیه این مسابقات روز ۲۴ بهمن ماه با حضور مسئولان کشوری و استانی در سالن امام علی (ع) برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: با توجه به نامگذاری همدان در سال ۲۰۱۸ به نام پایتخت گردشگری آسیا قطعاً این مسابقات می‌توانند نقش مهمی در معرفی ظرفیت‌های پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین ایفا کنند.

جامه بزرگی با بیان اینکه مجتمع ورزشی امام علی (ع) واحد همدان با ظرفیت سه هزار نفر که مجهز به استانداردهای لازم یک سالن ورزشی است، میزبان مسابقات است، گفت: زمین چمن استاندارد، مجتمع ورزشی پوریای ولی مجهز به سالن کشتی، سالن والیبال و بدمینتون، سالن تیراندازی ۱۸ خطه، زمین تنیس و سالن مجهز بدنسازی مجموعه بی‌نظیری را به وجود آورده است.

وی تأکید کرد: وجود سالن غذاخوری 2 هزار نفری و مجتمع خوابگاهی یکهزار و 600 نفری موجب شده است به‌ مثابه یک دهکده ورزشی، امکان برگزاری مسابقات در استان همدان فراهم شود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن