سرمربي پاس:

تا زماني كه شانس صعود داريم تلاش مي‌كنيم

b_150_100_16777215_00_images_stories_vingo-begovich.jpgتيم پاس در ادامه رقابت‌هاي ليگ دسته اول باشگاه‌هاي كشور و در يك ديدار سرنوشت‌ساز كه به دربي غرب كشور معروف است، ميزبان تيم شيرين‌فراز كرمانشاه خواهد بود و با توجه به اينكه 5 هفته از رقابت‌ها باقي مانده است.

به گزارش پایگاه خبری " همدان فوتبال " اين تيم براي صعود به ليگ برتر نبايد امتيازي را از دست بدهد كه در مورد بازي اين هفته و اوضاع تيم از وينگو بگوويچ سرمربي پاسي‌ها سؤالاتي داشتيم كه وي شرايط را تشريح كرد.

سرمربي پاس بازي سخت امروز مقابل شيرين‌فراز را به عنوان بازي سرنوشت ياد كرد و گفت: شناخت خوبي از تيم شيرين‌فراز داريم و در تيم آلومينيوم چهار بار با اين تيم بازي كرديم. اين تيم از تيم‌هاي جوان و خوب ليگ است و جايگاه آن نشان مي‌دهد كه ما بازي سختي مقابل اين تيم خواهيم داشت.
بگوويچ تعداد مصدومان را بسيار بالا دانست و تصريح كرد: با توجه به شرايط و امكاناتي كه از نظر بازيكنان داريم بايد واقع بين باشيم و بايد بگويم كه تعداد مصدومان ما بسيار زياد است و مجبور هستيم از بازيكناني كه به صورت كامل بهبود نيافته‌اند، كمك بگيريم، روزهاي سختي را سپري مي‌كنيم كه اميدوارم با پيروزي در اين ديدار اين ناكامي‌ها پايان پذيرد.
وي افزود: با تمام ناكامي‌ها و شكست‌ها تماشاگران بايد در ورزشگاه حضور پيدا كرده و باز هم تيم خودشان را تشويق كنند.
وينگو بگوويچ در پاسخ به اين سؤال كه بازيكنان رضايت وي را جلب كرده‌اند، اظهار داشت: برخي از بازيكنان در بازي‌هاي قبل آنچنان كه مدنظر من بود در كارهاي تاكتيكي جواب نمي‌دادند و من از اين موضوع ناراحت بودم و بعد از بازي قبل به دليل مشكلاتي كه بازيكنان با باشگاه داشتند دو روز تمرين نكردندو اين طور كه معلوم است مشكلات حل شده و تمرينات خوبي را پشت سر گذاشته‌اند. ما براي كسب 3 امتياز وارد زمين خواهيم شد و بازيكنان نيز فهميده‌اند كه بايد براي موفقيت خودشان و باشگاه از جان مايه بگذارند.
وي خاطرنشان كرد: تا زماني كه شانس صعود داشته باشيم، تلاش خواهيم كرد. البته بايد قبول كنيم كه فاصله 6 امتيازي با تيم دوم نمايانگر شرايط سخت ما براي صعود است و بايد هر چه داريم در زمين ارائه دهيم.
سرمربي پاسي‌ها در پايان در مورد بازي نكردن اكمل هلماتف گفت: چند بازيكن تيم از نظر بدني ضعف دارند و آمادگي بازي كردن را ندارند و اكمل نيز از همين تعداد است كه البته در هفته‌هاي اخير بهتر شده و شانس بازي دارد.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن