هافبک تیم فوتبال پاس همدان:

هنوز برای صعود شانس داریم

b_150_100_16777215_00_images_stories_holmatof.jpgاکمل هولماتوف بازیکن تیم پاس همدان در رابطه با بازی فردا برابر شیرین فراز کرمانشاه گفت : من همدانی نیستم اما تا حدی پاس را دوست دارم که به شانس کمی که برای صعود داریم امیدوارم، دوست دارم مردم همدان هم امید وار باشند و فردا برای تشویق پاس به ورزشگاه بیایند.

به گزارش پایگاه خبری "همدان فوتبال" به نقل سایت پاس همدان، هافبک ازبکستانی تیم فوتبال پاس همدان که در دیدار دور رفت پاس و شیرین فراز تک گل تیمش را با یک شوت زیبا به ثمر رساند در ادامه در مورد شرایط تیمی افزود : تمرین که خوب برگزار شده است و انگیزه اعضا هم برای کسب امتیاز کامل بازی بسیار بالاست ، می ماند 90 دقیقه که امید وارم در طول این 90 دقیقه بی گدار به آب نزنیم و اگر لیگ برتر میخوایم باید در بازی فردا 3 امتیاز را بگیریم.

وی درباره اینکه آیا هنوز برای صعود امیدی هست یا نه اذعان کرد: شخصاً بسیار امید وارم چرا که اطمینان دارم شیرین فراز را که یکی از رقبای اصلی ما در رسیدن به پلی آف است شکست می دهیم.
وی در پایان افزود: من همدانی نیستم اما تا حدی پاس را دوست دارم که به شانس کمی که برای صعود داریم امید وارم ، دوست دارم مردم همدان هم امید وار باشند و فردا برای تشویق پاس به ورزشگاه بیایند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن