سرپرست پاس نوين:

مقابل منطقه ويژه مستحق پيروزي بوديم

b_150_100_16777215_00_images_stories_aa-faghed-tasvir.jpgتيم فوتبال پاس نوين علي‌رغم ارائه يك فوتبال برتر نتوانست مقابل ميزبان خود منطقه ويژه بندرعباس به پيروزي برسد و 2 امتياز حساس را از دست داد.
به گزارش پایگاه خبری " همدان فوتبال " سرپرست اين تيم از نتيجه به دست آمده ناراضي بود و گفت: بازي خوبي به نمايش گذاشتيم و در همان نيمه نخست مي‌توانستيم 3 گل بزنيم اما چند فرصت مناسب را بازيكنان ما از دست دادند.
ابراهيم محمودي افزود: تيم منطقه ويژه تيم قدري نبود و به راحتي مي‌توانستيم پيروز شويم اما بدشانسي و بی‌دقتی بازيكنان مانع از كاميابي ما شد.
وي ادامه داد: رقابت سختي با تيم‌هاي مدعي داريم و چند بازي آينده سرنوشت‌ساز است و نبايد اين بازي‌ها را از دست بدهيم.
محمودي تصريح كرد: در بندرعباس يكي از دلالان نفت آبادان حضور داشت و از آنجا كه نظارتي بر دسته دوم نيست به راحتي اين دلالان معامله مي‌كنند.
وي گفت: در بازي‌هاي باقي مانده محكوم به كسب حداكثر امتياز هستيم تا به ليگ يك راه پيدا كنيم ما تيم خوبي داريم و در بندرعباس مستحق پيروزي بوديم اما بخت با ما يار نبود.
محمودي با اشاره به قضاوت سعيدي‌فر گفت: سعيدي‌فر از داوران خوب در ليگ 2 است و چند بازي براي ما قضاوت كرده در اين بازي نيز تا دقيقه 90 مشكلي نداشت اما در وقت‌هاي تلف شده مي‌توانست يك پنالتي براي ما بگيرد كه چنين نشد و فرصت پيروزي را از ما گرفت.
وي گفت: بايد روي بازي‌هاي باقي مانده تمركز كنيم و بدون توجه به جدول تنها به حريفان فكر كنيم و مسابقات را ببريم.
سرپرست پاس نوين از انجام بازي‌هاي خانگي در ورزشگاه 15 هزار نفري خبر داد و ادامه داد: بازيكنان در اين زمين راحت‌تر هستند و بهتر فوتبال مي‌كنند و از هواداران مي‌خواهم كه به خاطر فوتبال همدان به ورزشگاه 15 هزار نفري بيايند و تیم را تشويق كنند.
محمودي در پايان گفت: براي سهولت حضور علاقه‌مندان در تلاش هستيم تا چند دستگاه اتوبوس در مركز شهر براي انتقال هواداران به ورزشگاه مستقر كنيم تا علاقه‌مندان به راحتي به ورزشگاه بيايند و تيم مورد علاقه خود را تشويق كنند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن