سرمربي پاس نوين:

به پيروزي بر مهر ايمان داشتم

b_150_100_16777215_00_images_stories_talaei.jpgسرمربي پاس نوين غلبه بر مهر كرج را قابل پيش‌بيني دانست و گفت: به پيروزي در اين ديدار ايمان داشتم چون به خوبي اين تيم را آناليز كرده بوديم و به خوبي به نقاط ضعف و قوت آن آگاه بوديم.

به گزارش پایگاه خبری " همدان فوتبال " رضا طلايي افزود: اين بازي حساسيت خاصي داشت. تيم، اول گروه بود و ما نيز در 7 بازي گذشته نبرده بوديم. خدا را شاكرم كه نتيجه‌اي رقم خورد و صاحب 3 امتياز ارزشمند شديم.


وي ادامه داد: شناخت خوبي از اين تيم داشتيم و مي‌دانستيم كه در ضد حملات و بازي مستقيم برنامه دارد؛ به همين منظور بازي روي زمين و كشاندن بازي به كناره‌ها را در دستور كار قرار داديم و به هدف خود نيز رسيديم.
سرمربي پاس گفت: گير كار ما گل اول بود كه در بين دو نيمه با توجه به صحبت‌هاي انجام شده خيلي زود به گل رسيديم و پس از آن نيز نبض بازي را در دست گرفتيم و با 3 گل حريف را با شكست بدرقه كرديم.
وي در خصوص بازي‌هاي باقي‌مانده گفت: ما 6 بازي ديگر داريم كه هر كدام از آنها حكم فينال را دارند. با تيم‌هايی بازي خواهيم داشت كه با براي صعود مي‌جنگند يا براي فرار از سقوط تلاش مي‌كنند.
رضا طلايي در خصوص بخت پاس نوين و صعود به ليگ دسته اول گفت: فوتبال داستان نانوشته‌اي دارد و قابل پيش‌بيني نيست اما ما كار خود را از نظر فني و تدارك انجام داديم و بچه‌ها نيز تلاش خود را خواهند داشت، اما بقيه به خواست خدا بستگي دارد كه اگر بخواهد موفق مي‌شويم.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن