سرمربی پاس همدان:

لشکر مصدومان و محرومان در دو بازی گذشته به پاس ضربه زد

b_150_100_16777215_00_images_stories_begovich.jpgسرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: لشکر مصدومان و محرومان در دو بازی گذشته به پاس ضربه زد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی "همدان فوتبال"، وینگو بگوویچ افزود: در این دو بازی گذشته به رغم تلاش فراوان، نتوانستیم نتیجه مطلوبی کسب کنیم و عمده دغدغه فنی ما نبود بازیکنان کلیدی در این دو بازی بود.

وی بیان داشت: پاس در بدترین شرایط بازیکنان کلیدی خود را از دست داد و امیدواریم در بازی های آینده بتوانیم جبران نتایج از دست رفته را داشته باشیم.

بگوویچ اظهار داشت: نسبت به تیم پاس متعهد هستم و تمام تجربه خود را برای کسب نتایج مناسب در دیدارهای آینده بکار می گیرم و امیدوارم دیگر دچار بدشانسی نشویم.

وی گفت: تمامی مسابقات آتی تیم پاس حکم بازی فینال را دارد و بنابراین دیگر فرصت اشتباه نداریم و باید با تلاش همه جانبه به پیروزی های متعدد فکر کنیم.

بگوویچ با قدردانی از مدیران باشگاه پاس گفت: مدیران باشگاه هر آنچه که نیاز و خواسته تیم بود را برطرف کرده اند و انتظار آنها برای کسب نتایج درخشان طبیعی و منصفانه است.

وی خاطرنشان کرد: دوست نداریم تماشاگران از نتایج پاس ناراضی باشند و با توجه به حمایت پرشور آنان در طول مسابقات باید آنان را با کسب نتایج مناسب خوشحال کنیم.

تیم پاس همدان هم اینک با کسب ۲۴ امتیاز در رتبه ششم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن