متوسل زاده: بازی در تیم پاس همدان افتخار است

b_150_100_16777215_00_images_stories_amin_motevasel_zade.jpgمهاجم جدید تیم پاس همدان گفت: بازی در این تیم برای هر بازیكنی افتخار است چرا كه پاس سابقه درخشانی در فوتبال كشورمان دارد.

به گزارش پایگاه خبری "همدان فوتبال"، امین متوسل زاده در گفت و گو با خبرنگزاری ایرنا همدان افزود: با اعتقادی كه به نظم و جایگاه باشگاه پاس داشتم به این تیم ملحق شدم و از این انتخاب راضی هستم.

وی بیان داشت: در تیم فولاد خوزستان فرصت حضور در مسابقات را كمتر پیدا می كردم و باتوجه به عشق و علاقه ای كه به فوتبال داشتم ترجیح دادم به تیم دیگری منتقل شوم.

 

 

وی اضافه كرد: تیم پاس از امكانات خوبی برخوردار است و دوستان زیادی در این تیم دارم , بر همین اساس حضورم را در این تیم موثر می دانم.

متوسل زاده در خصوص شرایط تیم پاس گفت: این تیم از وضعیت خوبی برخوردار است و یكی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر به شمار می رود.

وی افزود: برای صعود دوباره تیم پاس به لیگ برتر در كنار مجموعه تیم تلاش خواهم كرد و امیدوارم بتوانیم به این هدف مهم كه خواسته هواداران، مدیران تیم و مسوولان استان همدان است، دست یابیم.

مهاجم سابق فولاد خوزستان با ابراز موفقیت برای مجید جلالی سرمربی این تیم گفت: تیم فولاد با حضور جلالی نظم و انضباط بسیار خوبی دارد و فقط به خاطر بازی بیشتر در میادین فوتبال از تیم جدا شدم.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن