عباس صوفی: هواداران مالكان اصلی تیم پاس هستند

b_150_100_16777215_00_images_stories_sofi.jpgسرپرست مدیرعاملی باشگاه پاس گفت: هواداران مالكان اصلی تیم پاس هستند و انتظار داریم در نیم فصل دوم حضور پرشور در ورزشگاه داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری "همدان فوتبال"، عباس صوفی افزود: تیم پاس علاوه بر حمایت مسوولان و اصحاب رسانه، به تشویق هواداران نیاز دارد و به طور حتم پازل موفقیت تیم پاس با حمایت آنان تكمیل می‌شود.

وی اظهار داشت: تیم پاس هم اكنون شرایط خوبی در جدول دارد و به طور حتم با شروع نیم فصل دوم و كسب نتایج لازم می توانیم به صدر جدول برسیم.

 

وی گفت: با جذب بازیکنان جدید و براساس خواسته کادر فنی، هم اکنون با شروع نیم فصل دوم لیگ دسته اول فوتبال به دنبال قهرمانی هستیم.   

صوفی افزود: تمام تمام تلاش مجموعه تیم صعود به لیگ برتر کشور است و با این حال مسیر دشواری پیش رو داریم.

وی با اشاره به جذب بازکنان جدید، اظهار داشت: حضور امین متوسل زاده و حمید نیک نهال در تیم پاس به قوای تهاجمی ما کمک خواهد کرد و مابقی نفرات جذب شده نیز به طور حتم توان فنی تیم را تقویت خواهند کرد.

وی اظهار داشت: تیم پاس در نیم فصل نقل و انتقالات لیگ دسته اول کشور حضوری موفقی داشت و توانست با جذب نفرات مورد نظر شرایط تیم را بهبود ببخشد.

صوفی با اشاره به جدایی چند بازیکن از تیم پاس گفت: با ساشا کلونیجا، احمد پاسی، روح الله بیگدلی و نفراتی دیگری از تیم که مورد نیاز کادر فنی نبودند، تسویه حساب کردیم.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه پاس با تاکید بر وفاق و همدلی موجود در تیم گفت: فضای مطلوبی بر تیم حاکم است و بازیکنان و مربیان با انگیزه بالایی به دنبال کسب نتایج مطلوب هستند.

وی افزود: به طور حتم با اتحاد و همدلی نفرات تیم به هدف مجموعه باشگاه و هواداران که قهرمانی در گروه ب مسابقات است، دست خواهیم یافت.

وی تصریح کرد: البته رسیدن به این مهم حمایت های همه جانبه مسوولان و هواداران از تیم را می طلبد.

صوفی اضافه كرد: در فصل نقل و انتقالات لیگ دسته اول چند مهره مدنظر را برای تقویت تیم جذب كردیم و انتظار داریم در نیم فصل دوم عملكردی به مراتب بهتر از نیم فصل اول از كادر فنی و بازیكنان داشته باشیم.

وی خاطرنشان كرد: در نیم فصل دوم لیگ فرصتی برای اشتباه نیست و تمامی تیم ها برای ارتقای جایگاه خود تلاش می كنند.

وی افزود: بنابراین تمامی اعضای تیم باید در راستای موفقیت پاس و صعود دوباره به لیگ برتر تلاش كنند.

نیم فصل دوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال كشور از پنجشنبه هفته جاری آغاز خواهد شد و تیم پاس در نخستین مسابقه میزبان استقلال صنعتی اهواز است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن