رمضانی: با همدلی اعضای تیم شرایط پاس را متحول می کنیم

b_150_100_16777215_00_images_stories_ramezani-abdolhamid.jpgقائم مقام باشگاه پاس همدان گفت: با همدلی و اتحادی اعضای تیم و حمایت گسترده هواداران به طور حتم در نیم فصل دوم شرایط پاس را متحول می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری "همدان فوتبال"، عبدالحمید رمضانی با دفاع از عملکرد تیم اظهار داشت: شرایط لیگ دسته اول به مراتب دشوار تر از لیگ برتر است چرا که تیم های مدعی فقط به قهرمانی فکر می‌کنند و پاس همدان نیز برای کسب این مهم رقابت سختی با دیگر حریفان خواهد داشت.

وی اظهار داشت: هم اکنون تمامی نفرات تیم اعم از مدیریت، کادر فنی و بازیکنان و کانون هواداران برای کسب نتایج درخشان در لیگ دسته اول کشور هم قسم شده‌اند. 

 

قائم مقام باشگاه پاس افزود: تیم پاس هم اکنون به حمایت همه جانبه مسوولان، خبرنگاران و هواداران نیاز دارد چرا که در خارج از زمین این مثلث مهم می تواند در نتیجه گیری تیم کمک کند.

وی با تاکید براینکه شرایط وفاق و همدلی در تیم حاکم است، گفت: همه باید برای موفقیت تیم پاس تلاش کنند چرا که این تیم متعلق به مردمان فوتبالدوست همدانی است و یکی از تیم های مهم این شهر محسوب می شود.

وی بیان داشت: امروزه تیم پاس به تشویق و ترغیب تماشاگران و مطبوعات محلی همدان نیاز دارد چرا که شرایط حساسی در رقابت های لیگ دسته اول وجود دارد و نباید بگذاریم فضای نامطلوب در تیم ایجاد شود.

رمضانی افزود: تیم پاس در نیم فصل نقل و انتقالات لیگ دسته اول توانست چند مهره کلیدی جذب کند و می توانیم با کمک نفرات جدید جذب شده به سطح اول فوتبال دسته اول برسیم.

رمضانی با بیان اینکه فاصله پاس با وجود یک بازی کمتر با صدر جدول تنها چهار امتیاز است، گفت: این فاصله جبران پذیر است و تیم پاس در نیم فصل دوم با تلاش مجموعه بسیار متفاوت با نیم فصل اول ظاهر می شود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن