كمالوند: صعود به صدر جدول هدف اصلی پاس است

b_150_100_16777215_00_images_stories_faraz_kamalvand.jpgسرمربی پاس همدان گفت: صعود به صدر جدول هدف اصلی تیم فوتبال پاس در نیم‌فصل دوم لیگ دسته اول است.

به گزارش "همدان فوتبال"، فراز كمالوند افزود: تیم پاس در نیم‌فصل اول با فراز و نشیب‌هایی همراه بود و برخی ضعف‌های موجود در تیم مانع از نتیجه‌گیری مناسب شد اما در نیم‌فصل دوم شرایط تیم متفاوت خواهد بود.

 

وی بیان داشت: برنامه ویژه‌ای برای تمرین و آماده سازی تنظیم كرده‌ایم و به طور حتم با تغییراتی در تیم به دنبال كسب نتایج درخشان در نیم‌فصل دوم هستیم. سرمربی پاس اظهار داشت: بازیكنان پاس از توانایی خوبی برخوردار هستند منتهی باید بیشتر تلاش كنند؛ چرا كه فقط صدرنشینی در لیگ دسته اول مهم است.

وی یادآور شد: تجربه لازم را برای كسب موفقیت در این عرصه از مسابقات دارم و به طور حتم با حمایت مسئولان تیم و تلاش بیشتر نفرات به شرایط انتظار می‌رسیم. كمالوند با قدردانی از هواداران در حضور فعال در مسابقات و حمایت از تیم گفت: قطع و یقین تیم پاس با تشویق و حمایت تماشاگران با اخلاق همدانی به نتایج درخشان خواهد رسید.

وی با اشاره به برپایی اردوی آماده سازی تیم پاس در تهران گفت: این اردوی آماده سازی در راستای تقویت تیم و قرار گرفتن در شرایط آرمانی است.

تیم پاس هم اینك با 20 امتیاز در رتبه پنجم جدول رده‌بندی گروه دوم لیگ دسته اول كشور قرار دارد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن