قضیه عباسفرد، رضاپور و قربانی ربطی به دلالی در فوتبال نداشت؛ کمالوند: دو ماه است که با کیانی حرف نزده‌ام

b_150_100_16777215_00_images_stories_kamalvand.pngدعوای امیر قلعه‌نویی و مهدی کیانی حرف‌و‌حدیث‌های فراوانی را همراه داشته است.

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی فوتبال همدان"، گفته می‌شود سرمربی تراکتورسازی تبریز شیطنت پشت‌پرده فراز کمالوند را در مورد نافرمانی مهدی کیانی موثر می‌داند.

 

 

روزنامه‌ها دیروز در حالی از تردید قلعه‌نویی درباره دست‌داشتن فراز کمالوند در اختلافات درونی تراکتورسازی خبر داده‌اند که سرمربی فصل گذشته این تیم ادعای شایعه‌سازان را تکذیب می‌کند.روزنامه‌ها دیروز در حالی از تردید قلعه‌نویی درباره دست‌داشتن فراز کمالوند در اختلافات درونی تراکتورسازی خبر داده‌اند که سرمربی فصل گذشته این تیم ادعای شایعه‌سازان را تکذیب می‌کند.

 

کمالوند درباره تماس با برنامه نود، شایعات اخیر در تبریز و ارتباطش با مهدی کیانی با قانون حرف زد.

 

آقای کمالوند! برنامه نود را چطور دیدید؟

 

به نظرم برنامه نود باید در مورد مسایل و مشکلات اصلی فوتبال همیشه حساسیت داشته باشد. عادل فردوسی‌پور هم نشان داده که کارش را بلد است. به نظرم دوشنبه‌شب شاهد برنامه ویژه‌ای بودیم که در آن به یکی از معضلات مهم فوتبال ایران پرداخته شد؛ برنامه خوبی بود.

 

شما هم روی خط تلفن برنامه آمدید و صحبت‌هایی را مطرح کردید.

 

بله، چرا نباید تماس می‌گرفتم. وقتی قربانی که اتفاقا من به عنوان یک بازیکن با ‌اخلاق قبولش دارم آن گونه صحبت می‌کرد و گلایه‌مند بود چرا نباید از خودم دفاع می‌کردم. ضمن اینکه من حرف حق را زدم. شاید به ضرر خودم هم تمام شد اما وقتی قرار است همه ما در یک وجب خاک آرام بگیریم چرا نباید به اشتباهات خودمان اعتراف کنیم.

 

البته به نظر می‌رسید از عادل فردوسی‌پور ناراحت هستید. نه؟

 

نه، ناراحت نشدم. من و عادل رابطه خوبی داریم. اما من بابت یک موضوع گلایه داشتم و دارم چون معتقدم ماجرای قربانی و عباسفرد به دلالی ارتباطی نداشت. این مساله جداگانه‌ای بود و باید در برنامه دیگری درباره‌اش حرف می‌زدیم. اما خب من احساس کردم فضا طوری پیش می‌رود که شاید همه فکر کنند ما پولی گرفته‌ایم یا جرمی مرتکب شده‌ایم. به همین دلیل ترجیح دادم روی خط تلفن بیایم. خدا شاهد است که قبل از اینکه از خودم دفاع کنم به قربانی حق دادم که اعتراض کند. خب این بازیکن با‌اخلاق با ما تمرین کرد و حتی قرار داد بست اما بعد از مدتی من به باشگاه اعلام کردم که این بازیکن با وجود اینکه بچه با شخصیت و خوبی است آن بازیکنی نیست که فکرش را می‌کردم باشگاه هم عذر این بازیکن را خواست تا او از من دلخور شود. من به او حق می‌دهم. ما برخورد خوبی نداشتیم. اما در مورد عباسفرد و رضاپور ماجرا فرق می‌کند. آنها تنها یک جلسه با ما تمرین کردند و نباید نسبت به تصمیم ما معترض باشند.

 

آقای کمالوند! شما با اینکه مربی جوانی هستید اما حاشیه‌های زیادی دارید.

 

(می خندد) من اتفاقا اصلا اهل حاشیه نیستم. اما خب عادت ندارم در مورد اشتباهاتی که انجام داده‌ام لجاجت به خرج بدهم و یا دروغ بگویم.

 

گفته می‌شود که شما یکی از عوامل اصلی حاشیه‌های تراکتورسازی تبریز هم هستید.

 

چه کسی این حرف را مطرح کرده است؟ آنهایی که این مسایل را مطرح می کنند باید بدانند که عاقبت همه ما این است که در یک وجب خاک آرام می گیریم، بنابراین نباید به راحتی به یکدیگر تهمت بزنیم.

 

بعضی‌ها می‌گویند شما باعث اختلاف در درون تیم تراکتورسازی هستید. خودتان در این مورد چه صحبتی دارید؟

 

لابد وقتی تراکتورسازی بازی‌هایش را با برد پشت سر می‌گذاشت هم من به بازیکنان خط می‌دادم. این حرف‌ها چیست؟ خجالت دارد. من دوماه است که اصلا کیانی را ندیده‌ام و با او حرف نزده‌ام. از این گذشته اگر امیر قلعه‌نویی برای اولین‌بار است که این بازیکن را اخراج می‌کند خود من 6بار این بازیکن را اخراج کرده‌ام و هر بار هم دلیل خاصی داشته است.

 

شما به بازیکنان تراکتورسازی فحاشی می‌کردید؟

 

اگر حرفی بزنم می‌گویند می‌خواهد تیم را به هم بریزد. بهتر است سکوت کنم. من درباره 17 تیم لیگ برتر حرف می‌زنم اما اجازه بدهید بیشتر از این درباره تراکتورسازی حرف نزنم تا حاشیه‌ای پیش نیاید. امیدوارم موفق باشند.

 

به نظر شما این تیم قهرمان خواهد شد؟

 

آنها بهترین مربی لیگ را در اختیار دارند. امیدوارم موفق شوند.

 

آیا شما می‌خواهید پاس همدان را به لیگ برتر بیاورید؟

 

سعی می‌کنم این کار را انجام بدهم. پاس باید به لیگ برتر برگردد. ما هم تلاش می‌کنیم.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن