کمالوند: در اردوی ترکیه عیار تیم را می‌سنجم

b_150_100_16777215_00_images_stories_faraz_kamalvand.jpgسرمربي تيم فوتبال پاس همدان گفت: پاس بايد به دست و همت خود به ليگ برتر برگردد تا بحث هديه بودن آن از بين برود.

"فراز كمالوند" افزود: اميدوارم پاس به روزهاي خوب خودش برگردد.

وي درباره علت انتخاب تيم پاس اظهار كرد: امسال از تراكتور سازي جدا شده بودم و بهتر ديدم به جايي كه مربيگري را شروع كردم، برگردم. به هر صورت مربيگري را از تيم پاس شروع كردم و در همه رده هاي پاس از نونهالان تا بزرگسالان را تجربه كرده‌ام.

كمالوند بيان كرد: از نفرات سال گذشته هشت نفر را نگه داشته‌ايم و نسبت به سه فصل گذشته بار بومي تيم بالا رفته است چرا كه در حال حاضر شش بازيكن بومي داريم. معتقدم با پشت سر گذاشتن يك پروسه سه ساله مي توانيم 50 تا 60 درصد تيم را بومي سازي كنيم و اميدوار باشيم نتايج خوبي به دست آوريم.

كمالوند اظهار كرد: كار زيادي داريم و شايد هفته اول به علت ناهماهنگ بودن تيم به مشكل بخوريم. ما نفرات زيادي را جذب كرده‌ايم و در حال حاضر روزي دو جلسه تمرينات بدنسازي و هوازي انجام مي دهيم. تصورم اين است كه تا شروع مسابقات تيم منسجي داشته باشيم.

كمالوند درباره عدم برپايي اردو در تهران بيان كرد: متاسفانه قرار بود هفته آينده برويم، اما چون اردوي تركيه جلو افتاد نمي توانيم در تهران اردو برپا كنيم.

وي بيان كرد: نهم مردادماه با برپايي چهار اردوي تداركاتي در كشور تركيه عيار تيم را مي سنجيم.

كمالوند درباره وضعيت مصدومين تيم نيز گفت: مصدوم آنچناني نداريم و در حال حاضر "نادر احمدي" مصدوم است. به هر صورت تيم تمرينات خود را انجام مي دهد و تنها در دو پست مهاجم و دروازه بان با مشكل مواجه هستيم. باشگاه بايد درصدد جذب بازيكن در اين دو پست باشد.

وي درباره دخيل بودن خود در انتخاب بازيكن تصريح كرد: تمام بازيكنان را من انتخاب كرده ام و باشگاه آنها را جذب كرده است چرا كه من خيلي دوست ندارم در اين زمينه ورود كنم. وجود صوفي در تيم پاس يك نعمت است و در طول 15 سال فعاليتم واقعا علاقمند بودم در باشگاهي كار كنم كه مديرعاملي مانند وي داشته باشد. حضور صوفي به پاس كمك مي كند چرا كه مدبرانه كار را جلو برده است.

سرمربي تيم فوتبال پاس با اشاره به اينكه از نحوه يارگيري رضاي است، افزود: اعتقاد داشتم كه بازيكنان بهتري بگيريم اما به علت داشتن محدوديت و بالا بودن قيمت بازيكنان، نتوانستيم اينكار را انجام دهيم.

وي اضافه كرد: علاقه ندارم بازيكنان را با قيمت بالا جذب كنيم چرا كه نبايد هارموني تيم به هم بريزد و بايد بازيكنان جذب شده از نظر مالي نزديك به هم باشند.

وي درباره اينكه آيا با بازيكنان جذب شده اميد صعود داريم، گفت: به اعتقاد من بازيكنان قابلي هستند اما نمي‌توان قول صعود تيم را داد چون قول دادن منطقي نيست. كسي كه دورانديش باشد قول نمي دهد چرا كه هيچ اتفاقي از پيش تعيين شده نيست و من تمام تلاش خود را به كار مي گيرم چرا كه با همين انگيزه به اين تيم آمده‌ام.

وي با بيان اينكه در ليگ دسته يك تمام تيمها به دنبال صعود هستند، اظهار كرد: اميدوارم تيم پاس يك فوتبال زيبا، هجومي و تماشاگر پسند به نمايش بگذارد.

كمالوند درباره رقباي اصلي تيم در ليگ دسته يك تصريح كرد: تا مسابقات آغاز نشود نمي توان نظري داد.

وي با بيان اينكه همچنان بازار نقل و انتقالات ادامه دارد گفت: تا تيمها بسته نشود نمي توان درباره آنها اظهار نظر كرد.

وي خاطر نشان كرد: بازيهاي ليگ دسته يك از دهه اول شهريور ماه آغاز خواهد شد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن