محبي:‌ چهارماه ديگر آماده دويدن مي‌شوم

b_150_100_16777215_00_images_stories_amir_mohebi.jpgهافبک مصدوم تیم فوتبال پاس همدان گفت: مصدومیت در فوتبال امری طبیعی است و این اتفاق ناخوشایند من را از رسیدن به هدفی که در ذهن خود تصور کرده ام، ناامید نخواهد کرد.

امیر محبی افزود: با اینکه برخی بر این عقیده اند که من پا به سن گذاشته ام، اما به عقیده من سن و سال در فوتبال معیار مشخصی برای رسیدن به موفقیت نیست و من برای رسیدن به روزهای خوب و البته پوشیدن پیراهن تیم ملی راه های پر پیچ و خمی را در پیش دارم.

 

بازیکن خلاق پاس که در اواخر لیگ دهم با پارگی رباط صلیبی مواجه شد، اضافه کرد: حداقل به چهار ماه زمان احتیاج دارم تا آماده دویدن شوم و بعد از آن هم به تمرینات گروهی بپردازم.

وی در خصوص ماندن یا رفتن از پاس بیان کرد: با وجود مصدومیتی که گریبانگیر من شده پیشنهاد خاصی از سایر تیمها دریافت نکرده ام و اولویت اصلی من پاس است، چراکه اطمینان دارم کمالوند تیم را به لیگ باز می گرداند.

محبی تصریح کرد: عدم حضور بازیکنان باتجربه در فصل گذشته پاس را با مشکلات زیادی مواجه کرد، از طرفی همه می دانیم که سقوط پاس کاملا فوتبالی بوده و برخی بی دلیل سقوط پاس را بزرگ می شمارند. مگر همین استقلال و تراکتورسازی با آن همه هوادار چنین اتفاق تلخی را تجربه نکرده اند؟

بازیکن سابق تیم تراکتورسازی تبریز در خصوص فراز کمالوند نیز خاطرنشان کرد: من در تیم های برق تهران، تراکتورسازی تبریز، پیام مشهد و آلومینیوم اراک افتخار شاگردی کمالوند را داشته ام و با شخصیتی که از وی سراغ دارم، اطمینان دارم که وی پاس را همچون تراکتورسازی و شیرین فراز به لیگ بازمی گرداند.

محبی ادامه داد: خوشبختانه مدیرعامل جدید باشگاه که اتفاقا فردی بومی نیز هست، کاملا با دلایل فوتبالی در حال بستن تیم است و اگر به وی و کادر فنی فرصت بدهند، مطمئناً پاس خیلی سریع به لیگ برتر بازخواهد گشت.

وی درباره عملکرد خود در فصل قبل نيز اظهار داشت: هرچند مصدومیتهای غیر منتظره ای گریبان گیرم شد، اما فکر می کنم می توانستم بهتر از اینها برای پاس کار کنم.

امیر محبی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم همگی در همدان با همدلی و اتحاد، زمینه صعود پاس به لیگ برتر را فراهم سازند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن