رمضاني: روزي يک بازيکن جديد مي‌گيريم

b_150_100_16777215_00_images_stories_ramezani.jpgسرپرست تيم فوتبال پاس همدان با بيان اينکه به تناوب بازيکن مي گيريم، گفت: به طور ميانگين روزي يک بازيکن جديد جذب مي کنيم و در تلاش هستيم هر چه زودتر تيم را ببنيدم.

"عبدالحميد رمضاني" افزود: ديروز در هيات فوتبال با "محمدجواد زارعي" بازيکن تيم شهرداري ياسوج قرارداد بستيم.

وي اظهار کرد: پيش از اين نيز با "عليرضا ميرشفيعيان" بازيکن صباي قم، "بابک رضي" بازيکن تيم نساجي مازندران،" علي نظرمحمدي" بازيکن داماش گيلان و "علي قرباني" بازيکن پيکان قزوين را به تيم تزريق کرده ايم.

رمضاني تصريح کرد: هادي بلوري، محسن ربيع خواه و مرتضي تبريزي قرارداد خود را با تيم پاس تمديد کردند.

وي با بيان اينکه قرارداد بازيکنان جديد در هيات فوتبال به ثبت رسيده است، اظهار کرد: يک بازيکن بومي هم از پاس نوين مدنظر داريم که پس از عقد قرارداد با پاس اعلام مي کنيم.

رمضاني درباره علي آبادي بازيکن بومي پاس گفت: چند مرتبه با علي‌آبادي مذاکره کرديم، اما براي تمديد قراردادش به هيات نيامد.

وي عنوان کرد: قرارداد وي با باشگاه پاس تقريبا تمام شده اما تحقيقا تمام نشده است.

رمضاني درباره چگونگي برگزاري تمرينات تيم پاس اظهار کرد: تيم روزي دو نوبت تمرين مي کند؛ نوبت صبح به کارهاي هوازي و بعد از ظهر به تمرين کارهاي تاکتيکي مي پردازد.

وي درباره اينکه تمرينات آماده سازي تيم روال خوبي داشته، گفت: تاکنون تمرينات بسيار خوب و با انضباط برگزار شده است و کمالوند به عنوان سرمربي تا به امروز انگيزه بالايي از خود نشان داده است.

وي اظهار اميدواري کرد: تمام تلاش خود را مي کنيم تا تيم سال بعد در ليگ برتر حضور پيدا کنيم.

رمضاني يادآور شد: سلگي، بلوري، رمضاني و تبريزي بازيکنان بومي تيم پاس همدان هستند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن