علی قربانی: پاس همدان از شرايط خوبي بهره مي‌برد

b_150_100_16777215_00_images_stories_ali-ghorbani.jpgعلي قرباني در خصوص وضعيتش در فصل بعد گفت: با توجه به اين كه تيم پاس همدان با سرمربيگري فراز كمالوند براي فصل بعد از شرايط خوبي برخوردار است از تيم پيكان قزوين جدا شده و به تيم پاس همدان پيوستم.

علي قرباني مدافع سابق تيم پيكان قزوين که به تیم پاس پیوسته است در گفتگو با "پایگاه اطلاع رسانی فوتبال همدان"، گفت: با توجه به اينكه براي بازي در رقابت هاي ليگ يازدهم از صنعت مس سرچشمه و صنعت نفت آبادان دو تيم ليگ برتري پيشنهاداتي داشتم اما به دليل برنامه ريزي هاي صورت گرفته تيم پاس همدان از پيكان قزوين جدا شدم و رسما به اين تيم پيوستم.

وي درباره عقد قرارداد خود با تيم پاس همدان تصريح كرد: با تيم پاس همدان با سرمربيگري فراز كمالوند به مدت يك سال قرارداد بستم و در صورتي كه اين تيم در بازي هاي فصل يازدهم به ليگ برتر صعود كند قرارداد خود را با اين تيم تمديد خواهم كرد.

قرباني درباره سقف قرارداد تعيين شده از سوي سازمان ليگ خاطر نشان كرد: با توجه به اين كه سقف قرارداد هر بازيكن نبايد بيش از 350 ميليون تومان باشد ضمانتي براي اين سقف وجود ندارد و هر بازيكني كه بخواهد مي تواند از اين سقف قرارداد تجاوز كند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن