آخرین اخبار نقل و انتقالات از زبان سرپرست پاس

b_150_100_16777215_00_images_stories_ramezani-abdolhamid.jpgسرپرست تیم فوتبال پاس همدان از آخرین اخبار نقل و انتقلات این باشگاه خبر داد.

عبدالحمید رمضانی در گفتگوی اختصاصی با "پایگاه اطلاع رسانی فوتبال همدان"، گفت: قرارداد 6 بازیکن تاکنون در هیئت فوتبال همدان ثبت شده و فردا نیز قرارداد دو بازیکن دیگر در هیئت فوتبال ثبت خواهد شد.

وی ادامه داد: تا امروز قرارداد میرشفیعیان، نظر محمدی، علی قربانی، بابک رضی، علیرضا جلیلی و احمد پاسی در هیئت فوتبال همدان به ثبت رسیده و فردا نیز قرارداد وحید عسگری و محمدجواد زارعی در هیئت به ثبت خواهد رسید.

رمضانی در خصوص نفراتی که جدایی آنها از پاس قطعی شده، افزود: سیدمهدی اسلامی، هادی رمضانی، روزبه شاه‌علی‌دوست، مرتضی عزیزمحمدی و محمدابراهیم خسروی جدائیشان از پاس حتمی است و به طور این نفرات دیگر در پاس حضور نخواهند داشت.

سرپرست تیم فوتبال پس همدان در خصوص بازیکنان باقی مانده از فصل گذشته نیز تصریح کرد: حمید کاظمی، محسن ربیع خواه، هادی بلوری، مرتضی تبریزی، نادر احمدی و پویا سیف پناهی با تیم قرارداد دارند و مشغول تمرین با پاس هستند.

وی در خصوص وضعیت برخی دیگر از بازیکنان جدید نیز خاطر نشان کرد: احمد تقوی و هادی اصغری به درخواست خودشان از تیم جدا شدند و علیرضا عباسفرد و میثم رضاپور نیز به دلیلی که از ذکر آن معذورم، کار پیوستنشان به پاس منتفی شد.

رمضانی درباره وضعیت فیلیپ آلوز دسوزا نیز به "پایگاه اطلاع رسانی فوتبال همدان"، گفت: این بازیکن علی رغم امضاء قرارداد داخلی با ما اخلاق حرفه‌ای را زیر پا گذاشت و با ذوب‌آهن قرارداد امضاء کرد که ما هم در سازمان لیگ پیگیر حقوق از دست رفته‌مان هستیم.

سرپرست پاس در خصوص وضعیت وحید علی‌آبادی و مصطفی یوسف‌علیزاده، دو بازیکن بومی پاس در فصل گذشته نیز اذعان داشت: علیزاده قراردادش با پاس تمام شه اما علی آبادی قرارداد داخلی یک ساله دارد و من مکررا از او برای حضور در تمرینات دعوت کردم و هنوز هم منتظر او هستیم.

وی در خاتمه در خصوص وضعیت دروازه پاس نیز، تاکید کرد: سامان صفا یک فصل دیگر با پاس قرارداد دارد و علی نظر محمدی را نیز جذب کرده ایم. پیوستن مارتین رائول به پاس منتفی شده و با سه دروازه‌بان خارجی دیگر در حال مذاکره هیستیم. چند بار با صفا تماس گرفتم که برای روشن شدن وضعیتش به باشگاه مراجعه کند اما تا کنون از او هم خبری نشده است. 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن