صفا: از پاس همدان جدا می شوم

b_150_100_16777215_00_images_stories_gallery_bazihaye_pass_saba-pas21-12-89_13891221_261937_700.jpgدروازه بان تيم پاس همدان با اعلام اين مطلب گفت: يكسال از قراردادم با پاس همدان باقي مانده است،اما بخاطر اينكه مسئولان تيم پاس يك دروازه بان جديد را جذب كرده اند،منتظرم تا مسئولان پاس همدان 60 درصد باقيمانده از قراردادم را تسويه كنند و رضايتنامه را گرفته تا با يك تيم ليگ برتري قرارداد ببندم.

سامان صفا افزود: تيم پاس همدان به طورحتم از نظر بودجه اي و مالي توان حفظ مرا ندارد كه يك دروازه بان را جذب كردند و با توجه به اين امر، مذاكرات جدي ام را با چند تيم ليگ برتري دراين هفته انجام مي دهم.

صفا در ادامه اظهارداشت: هنوز با مسئولان پاس همدان مذاكره اي براي فصل بعد نداشتم؛اما اگر بخواهند من در فصل بعد در اين تيم باشم،بايد شرايط مالي ام را بپذيرند و اگرنه،بايد رضايتنامه ام را بدهند تا بتوانم با يك تيم ليگ برتري قرارداد ببندم.

دروازه بان تيم پاس همدان درباره حضور كمالوند به عنوان سرمربي تيم پاس همدان گفت: كمالوند،يكي از مربيان بادانش كشورمان است و سابقه مربيگري در تيم ليگ يك و رساندن آن تيم به ليگ برتر را داشته و به طورحتم تيم پاس همدان با حضور اين مربي مي تواند يكبار ديگر در جمع تيم هاي ليگ برتري قرار گيرد.

صفا درباره حضور دروازه بانان خارجي در ليگ يازدهم خاطرنشان كرد:موافق حضور دروازه بان خارجي در ليگ برتر نيستم؛زيرا بدون آنها دروازه بانان ما پيشرفت نسبتا خوبي داشتند و دراين چند سال دروازه بانان جوان و آتيه داري به تيم ملي معرفي شدند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن