رمضاني: مسوولان مس سرچشمه به هيچ قيمتي تيمشان را نمي‌فروشند/ كريميان بازيكن پاس است،‌ باشگاه مقاومت كارت پايان خدمت او را صادر كند

b_150_100_16777215_00_images_stories_ramezani-abdolhamid.jpgعبدالحميد رمضاني با بيان اين كه هنوز در شوك سقوط تيمش به دسته پايين‌تر است، گفت: مهدي كريميان بازيكن پاس همدان است و بايد با شروع تمرينات، خود را به باشگاه معرفي كند.

سرپرست تيم فوتبال پاس همدان در گفت و گو "پايگاه اطلاع رساني فوتبال همدان"، با بيان اين كه نتوانسته است سقوط تيمش به ليگ آزادگان را باور كند و هنوز در شوك اين اتفاق قرار دارد، اظهار كرد: معتقدم قهرماني و سقوط تيم‌هاي فوتبال هم مانند تولد و مرگ، دو روي دنياي فوتبال هستند كه در كنار يكديگر فوتبال را مي‌سازند.

 وي در ادامه با بيان اين كه مجري سياسيت‌هاي هيات مديره و مديرعامل باشگاه است، درباره صحبت‌هاي مطرح شده در مورد اين كه باشگاهش قصد خريد امتياز تيم ليگ برتري مس سرچشمه را دارد، خاطرنشان كرد: آخرين خبري كه در مورد اين مساله شنيده‌ام اين است كه مسوولان باشگاه مس سرچشمه گفته‌اند به هيچ قيمتي حاضر نيستند، تيمشان را بفروشند؛ درست مانند كسي كه قصد ندارد اتومبيلش را به ديگري بفروشد.

رمضاني همچنين درباره نحوه ادامه همكاري‌اش با تيم فوتبال پاس نيز تصريح كرد: قراردادم با باشگاه پاس تمام شده است ولي در حال حاضر با توافق شفاهي با مديرعامل باشگاه، در خدمت تيم پاس هستم. به هر حال من پاس را خانه خود مي‌دانم و خوشحال مي‌شوم همچنان در اين تيم بمانم.

وي در ادامه خبر مذاكره باشگاهش با جواد شيرزاد، اميد خورج و وينگو بگوويچ را تكذيب كرد و افزود: شيرزاد و خورج بازيكنان سابق پاس همدان بودند و در حال حاضر هم قراردادشان با باشگاه‌هاي خود به اتمام رسيده است ولي باشگاه با آن‌ها مذاكره‌اي نكرده است. با بگوويچ هم هيچ صحبتي نكرده‌ايم.

سرپرست تيم فوتبال پاس همدان در پايان با بيان اين كه مهدي كريميان، بازيكن تيم پاس است، اظهار كرد: كريميان براي گذراندن خدمت سربازي به تيم فوتبال مقاومت شهيد سپاسي قرض داده شده بود و اميدوارم مسوولان اين باشگاه شيرازي نسبت به صدور كارت پايان خدمت او اقدام كنند. كريميان بازيكن ماست و با شروع تمرينات تيم، بايد خود را به كادر فني و باشگاه معرفي كند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن