ترکاشوند:

تیم شهید نادری قهرمان جام مینی فوتبال شهدای رسانه و مسجد نهاوند شد

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_4351580_548.jpgرئیس هیئت ورزش روستای و بازی‌های بومی و محلی شهرستان نهاوند گفت: تیم شهید نادری روستای تکه قهرمان جام مینی فوتبال شهدای رسانه و مسجد شهرستان نهاوند شد.
به گزارش "همدان فوتبال"، عباس ترکاشوند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار کرد: نخستین دوره مسابقات مینی فوتبال چمنی جام شهدای رسانه و مسجد شهرستان نهاوند گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روستای زرامین سفلی یادبود دو شهید رسانه شهرستان نهاوند و دومین کنگره ۸ هزار شهید استان همدان به میزبانی روستای زرامین سفلی برگزار شد.
وی افزود: در اولین دوره جام مینی فوتبال چمنی شهرستان نهاوند که به یاد شهدای رسانه شهرستان نهاوند شهیدان الله مراد نادری و رضا سوری همچنین ۳۲ شهید سرافراز روستای زرامین سفلی و در راستای کنگره ۸ هزار شهید استان همدان و شهرستان نهاوند برگزار شد ۶ تیم شرکت کردند.
رئیس هیئت ورزش روستای و بازی‌های بومی و محلی شهرستان نهاوند افزود: در این دوره از مسابقات تیم مینی فوتبال شهید الله مراد نادری روستای تکه در دیدار فینال با نتیجه ۲ بر ۱ تیم شهدای دهیاری روستای زرامین سفلی را برد و تیم شهدای ورزشکار زرین دشت ۱ بر صفر تیم شهدای فوتبالیست نهاوند را شکست داد.
وی بیان کرد: در این دوره از مسابقات تیم های شهدای رسانه و شهدای زرامین سفلی به صورت مشترک به عنوان تیم اخلاق معرفی شدند.
ترکاشوند گفت: هدف از برگزاری اولین دوره جام شهدای رسانه و مسجد شناخت نونهالان و نسل نوجوان از شهدای رسانه و آشنایی با شهدای مسجدی بود.
وی افزود: این دوره از مسابقات به مدت یک روز و همزمان با برگزاری یادواره ۳۲ شهید سر افراز روستای زرامین سفلی و با کمک شورای اسلامی و دهیاری این روستا بسیج رسانه نهاوند و هیئت ورزش روستای وبازی های بومی ومحلی شهرستان در راستای دومین کنگره ۸هزار شهید استان همدان برگزار شد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن