همدان میزبان مسابقات مینی فوتبال بانوان کشور شد

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_banovan.jpgرئیس هیات ورزش‌های همگانی همدان گفت: همدان میزبان نخستین دوره مسابقات مینی فوتبال (جام ایرانیان) کشور در بخش بانوان شد و ۴۰۰ بازیکن و مربی از استان‌های مختلف کشور در این پیکارها حضور خواهند یافت.
به گزارش "همدان فوتبال"، هادی سبزواری، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با هماهنگی صورت گرفته بین هیات ورزش‌های همگانی استان همدان و فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور و حمایت مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، افتخار این میزبانی نصیب همدان شد.
وی بیان کرد: این رقابت‌ها برای نخستین بار و با حضور تیم‌های قهرمان استان‌های مختلف کشور برای نخستین بار به میزبانی استان همدان برگزار می‌شود.
سبزواری اضافه کرد: نخستین دوره مسابقات مینی فوتبال جام ایرانیان کشور شهریورماه امسال برگزار می‌شود و باعث افتخار است که مدیریت دستگاه ورزش و جوانان و ریاست هیات ورزش‌های همگانی استان همدان حمایت همه جانبه از این میزبانی دارند.
رئیس هیات ورزش های همگانی استان همدان افزود: به زودی نشست‌های هماهنگی با حضور مسئولان اجرایی استان همدان برای برگزاری باشکوه این مسابقات انجام خواهد شد.
هم اکنون ۴۱ هزار و ۲۱۲ تیم در قالب مسابقات مینی فوتبال جام ایرانیان کشور در بخش استانی رقابت دارند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن