سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان: جام حذفی برای ما کم اهمیت نیست

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_jamshidi.jpgسرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: حضور در جام حذفی برای ما کم اهمیت نیست و به همان‌اندازه که در لیگ قدرتمند ظاهر می‌شویم، در این جام نیز حضور جدی خواهیم داشت.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا، احمد جمشیدیان، اظهار داشت: در مرحله سوم جام حذفی باید ۲۱ آذرماه جاری به مصاف تیم جوان و دسته سومی هرنگ جوان بستک هرمزگان قرار بگیریم که به لحاظ مسافت، مسیر سختی در پیش داریم.
وی اضافه کرد: جام حذفی جذابیت‌های خاص خود را دارد و تا جایی که بتوانیم در این مسابقات با قدرت شرکت می‌کنیم و برای ما حریفان تفاوتی با هم ندارند.
جمشیدیان افزود: در دیدار مقابل هرنگ جوان بستک هرمزگان ترکیب کامل خود را نداریم و تیمی جوان با همراهی چند بازیکن باتجربه را عازم این بازی می‌کنیم چرا که چند بازیکن را کنار گذاشته‌ایم و پنج مصدوم داریم.
وی با اشاره به وضعیت تیمش در آستانه شروع رقابت‌های لیگ دسته یک کشور نیز گفت: بازیکنان ما تا به اینجا با غیرت و انگیزه ظاهر شدند و نتایج خوبی را براساس شرایط تیم و امکانات در اختیار گذاشته شده کسب کردیم.
سرمربی تیم شهرداری همدان ادامه داد: تیم در نیم فصل دوم تغییراتی خواهد داشت و تقویت تیم با جذب بازیکنان با انگیزه و جوانان بومی بخشی از برنامه ما برای تقویت تیم در نیم فصل است.
وی با اشاره به اینکه تمرینات تیم به خوبی سپری می‌شود، بیان کرد: آرامش تیم و دوری از حاشیه مهمترین هدف ما در جریان تمرین آماده‌سازی تیم است.
تیم شهرداری تنها نماینده فوتبال استان همدان در لیگ دسته یک کشور است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن