‌ اولیایی: تشکیل آنی کمیته فنی باید اولویت عزیزی خادم باشد

b_150_100_16777215_00_images_stories_oliaee.jpg مدیرعامل اسبق استقلال گفت: عزیزی خادم در اولین گام به صورت فوری برای صعود تیم ملی به جام جهانی کمیته فنی را انتخاب کند و تمامی این کمیته را به فرد فوتبالی و مورد قبول واگذار کند تا از این برهه سخت به سلامت عبور کنیم.
«کاظم اولیایی»  اظهار داشت: «شهاب‌الدین عزیزی‌خادم» با اکثریت آرا توانست رییس فدراسیون فوتبال شود و او باید بداند مسوولیت سنگینی را بر عهده خواهد داشت.
وی افزود: رقابت بین کیومرث هاشمی و مصطفی آجورلو باعث شد آرای این دو نفر شکسته شده و عزیزی‌خادم کار راحت‌تری برای ریاست فدراسیون فوتبال پیش رو داشته باشد.
عضو کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای خاطرنشان کرد: به عنوان عضوی کوچک از جامعه فوتبال آرزو می‌کنم رییس جدید فدراسیون فوتبال در کار مهمی که به وی سپرده شده است موفق بوده و بتواند خدمات ارزنده‌ای را برای فدراسیون فوتبال انجام دهد.
کاظم اولیایی تصریح کرد: شهاب‌الدین عزیزی‌خادم باید از تمام نیروهای فوتبالی استفاده لازم را کرده و تلاش کند حتی از رقیبان خود نیز مشاوره‌های لازم را بگیرد.
وی تاکید کرد: رییس فدراسیون فوتبال باید برنامه خود را تقویت کند و با اجماعی که بین اهالی فوتبال به وجود می‌آورد می‌تواند گام‌های خوبی را برای پیشرفت جامعه فوتبال ایران بردارد.
مدیرعامل اسبق استقلال در پایان گفت: وی در اولین گام به صورت فوری کمیته فنی را برای صعود تیم ملی به جام جهانی انتخاب کند و تمامی این کمیته را به افراد فوتبالی و مورد قبول واگذار کند تا از این برهه سخت به سلامت عبور کنیم.
مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال، امروز (یکشنبه) در سالن اجلاس سران و با حضور «مهدی علی‌نژاد» معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا، نماینده سازمان بازرسی و اعضای مجمع در حال برگزاری است. نماینده فیفا هم به صورت آنلاین بر روند رای گیری نظارت دارد.
در این مجمع رئیس و اعضای هیات رئیسه انتخاب خواهند شد.
در بخش ریاست و در رای گیری‌نخست، «شهاب‌الدین عزیزی‌خادم» با ۳۵ رای و «کیومرث هاشمی» با ۲۴ رای به دور دوم رسیدند. «مصطفی آجورلو» ۱۸ رای و «علی کریمی» ۹ رای کسب کرده و پس از اینکه به دور دوم نرسیدند، محل رای گیری را ترک کردند.
در رای‌گیری دور دوم، عزیزی‌خادم ۴۹ رای کسب کرد و سکان هدایت فدراسیون فوتبال را برعهده گرفت. هاشمی نیز ۳۸ رای کسب کرد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن