لزوم تعیین تکلیف هر چه سریعتر مدیریت باشگاه پاس همدان

b_150_100_16777215_00_images_82450729-71454972.jpgرئیس هیئت فوتبال استان همدان گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان همدان هرچه سریع تر تکلیف مدیریت تیم فوتبال پاس همدان را مشخص کند.
عباس صوفی  با بیان اینکه تیم فوتبال پاس همدان امسال به خوبی بسته شده است، اظهار داشت: پاشازاده یکی از مربیان باتجربه فوتبال ایران بوده که سابقه صعود به لیگ‌های بالاتر را در کارنامه دارد.
وی افزود: در این فصل نیز پاشازاده تیم بسیار خوبی را جمع کرده و بازیکنان با تجربه و شاخصی جذب تیم فوتبال پاس همدان شده‌اند.
رئیس هیئت فوتبال استان همدان با بیان اینکه نباید اجازه دهیم عده‌ای برای تیم فوتبال پاس حاشیه‌سازی کنند، گفت: از مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان درخواست می‌کنیم هرچه سریع‌تر تکلیف مدیریت این تیم را مشخص کند.
صوفی خاطرنشان کرد: همچنین طبق جلسه‌ای که با حمید سیفی داشته‌ایم امیدواریم حامی تیم نیز به زودی معرفی شود.
وی با اشاره به حمایت همه جانبه از تیم فوتبال پاس همدان بیان کرد: تا جایی که در توان داشته باشیم از اعتبار فوتبال استان و تیم فوتبال پاس حمایت می‌کنیم.
گفتنی است؛ در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور، تیم فوتبال پاس همدان با هدایت مهدی پاشازاده که سابقه مربیگری در شهرداری تبریز، گسترش فولاد، آلومینیوم اراک، نساجی مازندران، بادران، شهرداری ماهشهر، سپیدرود، پارس جنوبی جم و بسیاری دیگر از تیم‌ها را در کارنامه دارد قدم به این رقابت‌ها گذاشته است.
با توجه به جذب این مربی باتجربه و با سابقه اداره ورزش استان باید هرچه سریع‌تر تکلیف مدیریت و منابع مالی و حامی را مشخص کند تا این تیم وارد حاشیه نشود.
همچنین امیدواریم با درایت مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان تکلیف امیر عظیمی نیز برای مدیریت تیم فوتبال پاس همدان مشخص شده تا در این شرایط اقتصادی فردی که حاضر شده در این تیم هزینه کند دلسرد نشود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن