هافبک شهرداری همدان: برای پیروزی به مصاف پاس می رویم

b_150_100_16777215_00_images_0067341_2000.jpgبازیکن تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: در دیدار هفته نخست لیگ دسته دوم فوتبال کشور باید به مصاف تیم همشهری پاس برویم که این دیدار هم برای ما مانند سایر مسابقات بوده و تفاوتی ندارد.

 به گزارش "همدان فوتبال" مجید شعبانی با اشاره دیدار هفته دوازدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور اظهار داشت: دیدار برابر پاس همدان برای ما مانند سایر دیدارهای رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور است .

وی افزود: برای صعود به دور بعدی مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور باید همه دیدارهای خود را با پیروزی و بهترین نتیجه پشت سر بگذاریم و در دیدار برابر پاس همدان تنها برای کسب پیروزی به میدان می‌رویم.

بازیکن تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به تیم فوتبال شهرداری گفت: تیم فوتبال شهرداری همدان یک تیم جوان و پرانگیزه با کادر فنی باتجربه و مدیریت قوی است.

شعبانی افزود: با توجه به همدلی بازیکنان و کیفیتی که از این تیم سراغ دارم مطمئن هستم که به‌راحتی می‌توانیم حریفان خود را شکست دهیم.

گفتنی است؛ تیم فوتبال شهرداری همدان در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور روز شنبه ۶ آذرماه ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهدای قدس همدان میزبان تیم فوتبال پاس همدان است.

دیدار رفت این دو تیم با نتیجه ۲ بر صفر به سود تیم فوتبال پاس خاتمه یافته بود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن