سرمربی بانوان پاس همدان:

گفتگو آیین درویشی نبود.... ورنه با تو ماجراها داشتیم

b_150_100_16777215_00_images_stories_miniamini.jpgسرمربی بانوان پاس همدان در جواب بیانیه باشگاه فرهنگی روزشی پاس همدان گفت: نامه ما تیمی بوده است و بازیکنان بدون هیچ فشاری نامه را امضا کردند.

 

مینا امینی متولد 1365 است که از 19 سالگی اولین مدرک مربیگری خود را گرفت و در حال حاضر مدرک مربیگری B آسیا را دارد و همچنین مدرک آنالیزوری حرفه ای نیز دارد.

 

او می‌گوید: از همان 19 سالگی وارد کارهای تحقیق و تحلیلی فوتبالی شدم و همزمان نیز کارهای مربیگری می کردم و از فصل 86-87 تا به الان به عنوان آنالیزور افتخار شاگردی برای مجید جلالی را داشتم.

 

سال 87 سرمربی تیم پاس همدان و آینده سازان میهن اصفهان در لیگ برتر را در کارنامه خود دارم.

 

گفتگوی ما را به تفصیل بخوانید:

 

وی با اشاره به اینکه آیا وقتی نامه ما به شکل جمعی بوده و خطاب به استاندار بوده است، اظهار داشت: اما باشگاه پاس جوابیه را خطاب به بنده گفته اند و متوجه نمی شوم به چه منظور به این پاسخ را به بنده داده‌اند.

 

امینی با بیان اینکه نامه ما سرگشاده بوده و یک نامه ای است که شبیه دلنوشته است، افزود: این نامه شبیه نامه اداری نبوده است.

 

سرمربی بانوان پاس همدان با اشاره به اینکه ما تصمیم گرفتیم رسانه ها در جریان نامه باشند، بیان داشت: بازیکنان تحت فشار بودند که خوابگاه را هر چه سریعتر تخلیه کنند و روی این محدودیت زمانی که ما به شدت دچار آن بودیم می خواستیم که هر چه زودتر نامه به دست استاندار برسد.

 

امینی با اشاره به اینکه ما اصلا قصد تخریب باشگاه پاس را نداشتیم، عنوان داشت: بحث حضور من در باشگاه پاس و فوتبال همدان مربوط به امسال نیست و بنده در یک مقطع سال 86 و از زمان اولیایی در این باشگاه بودم و به این مجموعه عرق دارم و همچنین خود را مدیون باشگاه پاس می دانم.

 

سرمربی بانوان پاس همدان در ادامه گفت: هر زمان که از کارنامه کاری خود می گویم با افتخار که زمانی در باشگاه پاس بودم و این مسئله را باعث افتخار و سربلندی ام می دانم و البته اینکه قدیمی تر از خیلی ها در این باشگاه هستم.

 

وی با اشاره به اینکه قریب هفته ای یک بار صحبت از انحلال تیم بانوان پاس بود، ابراز داشت: سه هفته قبل از انجام بازی ها گفتند که می خواهیم تیم را منحل کنیم و با مساعدت های خانم‌ها باباخانی و زینلیان و آقای افتخاری این کار اتفاق نیفتاد و تیم بانوان استارت خورد.

 

امینی اذعان داشت: با شروع بازی ها ما یک هفته در میان و یا هر هفته صحبت این را داشتیم که تیم بانوان پاس تحمیلی بوده و ما به این تیم نیاز نداشتیم و ما هر هفته باید منتظر می ماندیم که ببینیم که تصمیم باشگاه برای ما چی چیزی است.

 

سرمربی بانوان پاس همدان با بیان اینکه تیم به این باور رسیده بود که منحل می شود، تصریح کرد: ما اصطلاحا برای باشگاه پاس مانند یک فرزند ناخواسته بودیم و با این قضیه دست و پنجه نرم می کردیم.

 

وی با اشاره به تغذیه بازیکنان گفت: بچه های غیربومی که خوابگاهی بودند هفته ای یک بار میوه می خوردند و آن زمانی بود که تیم برای تمرینات جمع می شد.

 

امینی اظهار داشت: آزمایش های بازیکنان نشان می دهد که آنان دچار کمبود ویتامین بودند که این امر واقعا تاسف بار است چراکه هر ورزشکار به ویتامین نیاز دارد و چه خوب است که آقایان اطلاعات علمی خود را نسبت به ورزش بالا ببرند و بدانند بسیاری از مصدومیت ها نشای از تغذیه نامناسب است.

 

سرمربی بانوان پاس همدان با اشاره به اینکه اکثرا ساعت برگزاری مسابقات فوتبال بانوان ساعت 10 صبح است، افزود: یکی از مشکلاتی که ما با آن مواجه بودیم استرس منحل شدن تیم نیز بود و یکی از استرس ها زمان بازی با تیم استقلال تهران بود که به تیم وارد شد و ساعت هشت شب تصمیم گرفتند که ما به تهران برویم و وسیله رفتن ما مینی بوس بود.

 

وی با بیان اینکه ما با این شرایط به تهران رفتیم، بیان داشت: محل اسکان ما در تهران نیز مسجد بود و آن روز دعای ندبه خوانده شد و بازیکنان حتی صبحانه خود را در کنار مردم خوردند و بعد از آن وارد زمین شدند و این شرایط یک شرایط عادی برای فوتبال بانوان نیست.

 

امینی با بیان اینکه آقایان در جوابیه خود آورده اند که مینی بوس انگار جایگاهی در حمل و نقل کشور ندارد، اضافه کرد: ما فقط گفتیم مینی بوس وسیله مناسبی برای تیم فوتبال بانوان نبوده است.

 

سرمربی بانوان پاس همدان با اشاره به اینکه طبق گفته آقایان نزدیک صد میلیون تومان از بیت المال هزینه ایاب و ذهاب تیم بانوان شده است، عنوان داشت: بر اساس اسنادی که آقایان می کویند برای بانوان از بیت المال هزینه شده و باید توجه داشت که دیگر هزینه های پاس نیز از بیت مال بوده است که این امر در فوتبال طبیعی است.

 

وی با اشاره به اینکه 99 درصد باشگاه های ما دولتی هستند، گفت: واقعا نمی دانم که هدف آقایان از مطرح کردن این موضوع چه بوده است.

 

امینی با اشاره به منزل مسکونی خود ابراز داشت: بنده یک مربی غیربومی هستم و توافق شده بود که منزلی در اختیار قرار دهند اما نمی دانم که چرا با این کار منت گذاشته اند و آقایان مدیرعامل باید تحقیق کنید در مورد مربیان که آیا آنها در کنار بازیکنان زندگی می کنند.؟

 

سرمربی بانوان پاس همدان با اشاره به اینکه تغذیه و اسکان توسط باشگاه ها برای سرمربی های غیربومی عرف است، اذعان داشت: این یک امر متداول و مرسوم است.

 

وی با بیان اینکه آقایان نباید با این لغات و اسامی بازی کنند که به سرمربی بانوان خانه در استادان داده ایم، تصریح کرد: منزل شخصیم در استادان یک خانه عادی کاملا روبه پایین بود.

 

امینی با اشاره به اینکه اوایل فصل به یدی گفتم که تیم بانوان به لحاظ فنی قوی نیست، اظهار داشت: این تیم را بنده نبسته بودم و قبل از بنده غلامی آمده بود و تیم را بسته بود و در دقیقه نود با باشگاه به توافق نرسیده بود که بعد از وی بنده آمدم به همین دلیل به آقای یدی گفتم که احساس نگرانی می کنم و داشته های ما از نظر فنی بالا نیست.

 

وی با اشاره به اینکه بازیکنان بانوان حتی یک بار نیز برای دریافت پول خود درب اتاق مدیرعامل را نزدند، بیان داشت: هنگامی که تصمیم به انحلال تیمی گرفته می شود حتی اگر یک بازی از از نیم فصل دوم گذشته شده باشد باید پول کامل شما را بدهند پس چرا بچه ها نسبت به این قضیه تاکنون صبوری کرده‌اند.

 

امینی اضافه کرد: بنده همواره به بازیکنانم می گویم هنگامی که یک مربی و بازیکنان از باشگاهی می رود یکسری مسائل را از آن باشگاه می برد و یکسری مسائل را نیز در آن باشگاه از جای به جای می گذارد و از آنان خواستم که برای باشگاه و همدان یک تیم لیگ یکی به جای نگذارند.

 

سرمربی بانوان پاس همدان با اشاره به اینکه شاید آقایان بازیگری یا کارگردانی خوانده باشند، عنوان داشت: متاسفانه نمی دانم چرا آقایان در این جوابیه نسبت "خانم امینی بازیگر فیلمی باشید" را به یک مربی داده اند چراکه بعد از رفتن بنده در سیمای ورزش اشاره کردند که مربی ما به لحاظ فنی مشکلی نداشته است.

 

وی با بیان اینکه اگر به لحاظ فنی مشکلی داشتم چرا آن زمان تصمیم به اخراجم نگرفتند، گفت: چرا سه هفته مانده به اتمام بازی ها این کار را انجام دادند و همه تقصیرات را متوجه بنده کردند.

 

امینی با بیان اینکه آقایان در مورد مشکلات فنی ضد و نقیض صحبت می کنند، ابراز داشت: اینها فیلم بازی کردند و نمی دانم که چه اسمی را باید برای این فیلم انتخاب کرد و شاید بتوان نام آن را "تمام نداشته ها" گذاشت و یا اینکه بهتر است اسم فیلم شان را خودشان انتخاب کنند.

 

سرمربی بانوان پاس همدان با بیان اینکه ما خون دل خوردیم تا سهیمه لیگ بانوان را برای همدان حفظ کنیم، اذعان داشت: سهمیه حفظ کردن ما با توجه به شرایطی که حاکم بود کار بزرگی بود چرا که بازیکنان زحمت کشیدند.

 

وی در جوابیه این مساله که عنوان شده سایر باشگاه ها مراقب همکاری با بنده باشند، گفت: من نیز باید بگویم سایر مربیان و بازیکنان نیز در صورت نیاز مراقب نوع و نحوه همکاری با پاس باشند.

 

امینی با بیان اینکه باشگاه پاس اشاره کرده که بهترین امکانات را در اختیار بانوان داده است، گفت: شاید آقای یدی تقصیری در تعریف بهترین امکانات ندارد چراکه عمر مدیریتی فوتبالی وی کم است.


سرمربی بانوان پاس همدان با اشاره به اینکه سرپرست بانوان پاس در مصاحبه خود عنوان کردند "بی انصافی است که در پایان سال این مسائل مطرح شود" نیز گفت: آیا این بی انصافی نیست که برای تامین جایگاه خود در سال آینده زیر تمامی مسائل رخ داده بزنید.

 

وی در ادامه با اشاره به سخنان سرپرست بانوان پاس همدان که عنوان کردند "نمی شود صرفا به اظهارات یک سرمربی که با باشگاه قطع همکاری کرده و شاید همین مساله موجب دلخوری و کدورت وی شده باشد، اکتفا و تصمیم گیری کرد"، تصریح کرد: آیا شما آن نامه ارائه شده به استاندار را ندیدید و نخواندید و تحویل ندانید که همه بازیکنان آن را دیدند و صرفا آیا اظهار نظر یک مربی بوده است؟

 

امینی با بیان اینکه از ابتدای فصل اتقافات مختلفی افتاده و باشگاه پاس در طول فصل هرجا که نیاز به یک تکذیبیه بوده آن را توسط سرپرست بانوان پاس انجام داده است، گفت: دوست ندارم به جزئیات آن اتفاقات و تکذیبیه هایی که شما گفتید اشاره کنم و آیا این تکرار سریال تکذیبیه ها نیست؟.

 

وی اذعان داشت: پیشاپیش می گویم آن دو نامه و امضاهای آن برای جلوگیری از تغییر موضع اینچنینی ارائه می شود.

 

سرمربی بانوان پاس همدان خطاب به مدیرعامل این باشگاه گفت:

گفتگو آیین درویشی نبود / ورنه با تو ماجراها داشتیم

 

سخن پایانی:

 

وی با بیان اینکه از بازیکنان به دلیل عرقی که داشتند تشکر می کنم، تصریح کرد: تیتر جوابیه باشگاه به نامه ما این است که با شکم های خالی پاس را زنگ تفریح خودشان کردند، تصریح کرد: ما با شکم های خالی بازی کردیم و برای این تیم زحمت کشیدیم و واقعا بازیکنان مدارا کردند تا سهیمه بانوان پاس را برایی استان همدان حفظ کنند و این کار کمی نبود.

 

امینی اظهار داشت: خواهش دارم که آقایان باشگاه های دیگر را نیز ببینند تا تعریف بهترین امکانات را برای تیم خود داشته باشند و می خواهم بگویم که خیلی خوشحالم علیرغم تمام مشکلات شش ماه مهمان همدانی های عزیز بودم و بدون هیچ حب و بغضی تلاش خود را کردیم.

 

پی نوشت:

- شایان ذکر است که 5 تن از بازیکنان تیم فوتبال پاس همدان در حین این گفتگو در دفتر همدان فوتبال حضور داشتند و برگفته های مربی خود صحه گذاشتند.

- همچنین تصاویر مستندات اشاره شده در مصاحبه فوق در اختیار همدان فوتبال می‌باشد که در صورت درخواست مخاطبان یا متولیان قابل ارائه می باشد.

- همدان فوتبال تنها به عنوان یک رسانه رسمی اقدام به نشر نقطه نظرات و موارد مطرح شده از سوی خانم امینی نموده و این حق برای باشگاه پاس و مدیرعامل آن محفوظ است که نسبت به ارسال پاسخ و جوابیه جهت نشر در این رسانه اقدام نماید که با کمال میل انتشار دهنده آن نیز خواهم بود.

 

گفتتگو: مهری درویش قنبر-خبرنگار همدان فوتبال


اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن