نبود ساختار منسجم باشگاه‌داری به عدم موفقیت پاس منجر شد

b_150_100_16777215_00_images_stories_12-3-1388_image633795431717031250.jpgمدیرعامل اسبق پاس همدان نبود ساختار منسجم باشگاه‌داری را از دلایل عدم موفقیت تیم پاس عنوان کرد و گفت: ساختار باشگاه‌داری در فوتبال ایران بسیار پرنقص است و این مورد در همدان بیشتر دیده می‌شود.
سیدمحمدکاظم اولیایی  در خصوص حکم کمیته اخلاق برای تیم پاس مبنی بر تبانی اظهار کرد: اثبات تبانی به همین راحتی نیست و من اعتقادی به این حکم ندارم زیرا تیم پاس نه نیاز به تبانی دارد و یا نفعی برایش داشته که بخواهد تبانی کند.
وی گفت: سیستم باشگاه‌داری در ایران دچار نقص بوده اما در استان همدان بسیار پرنقص است و باید کسانی که از بالا فرمان و دستور می‌دهند پاسخگوی مشکلات تیم هم باشند.
مدیرعامل اسبق پاس همدان ادامه داد: به نظر من هیأت فوتبال همدان به عنوان متولی فوتبال استان باید پاسخگو باشد و امیدواریم رئیس هیأت فوتبال که دوباره برای سومین دوره انتخاب شده و انسان تازه‌کاری هم نیست به این مسئله ورود کند تا این مسئله به طور کامل مشخص شود.
وی افزود: من باید همین جا انتخاب مجدد رئیس هیأت فوتبال و همچنین صعود تیم شهرداری همدان به لیگ دسته اول را به وی تبریک بگویم زیرا کار رضا طلایی‌منش و بازیکنان این تیم بسیار شایسته است.
اولیایی اضافه کرد: هیأت فوتبال علاوه بر برگزاری جشن تقدیر از تیم شهرداری، باید جوابگوی مسائل رخ داده تیم پاس نیز باشد و اگر غیر این عمل رخ دهد قطعاً عدم پذیرش مسئولیت است.
وی نبود یک ساختار منسجم باشگاه‌داری را یکی از دلایل عدم موفقیت تیم پاس عنوان کرد و گفت: ساختار باشگاه‌داری در فوتبال ایران بسیار پرنقص است و این مورد در استان همدان بیشتر است.
عضو هیأت مؤسس باشگاه پاس ادامه داد: تیم یک هیأت مدیره ندارد و در این میان باید هیات فوتبال استان جوابگو باشد که چگونه ساختار این تیم را تأیید کرده است زیرا ساختار اولیه یک باشگاه در پاس وجود ندارد و منابع مالی شفافی هم ندارد.
وی تصریح کرد: دولت نقش اصلی در ورزش را ایفا می‎کند و خودش باشگاه‌داری کرده است از سوی دیگر برنامه‌ریز و ناظر است و مشاهده می‌کنید که نه تنها در فوتبال بلکه در کل حوزه ورزش، عملکرد دولت‌ها ضعیف است.
اولیایی با انتقاد از مسئولان استان، بیان کرد: بعضی از افراد در استان در همه امور مداخله می‌کنند و افراد آنها نیز اجرا می‎کنند، باید ورزش را به دست اهلش داد تا شاهد رخ دادن این مسائل باشیم.
وی اضافه کرد: بعضی‌ها از بالا فرمان و دستور می‌دهند و در هنگام موفقت تیم سینه خود را سپر کرده به نام خود همه چیز را تمام می‎کنند اما هنگام مشکلات و ناکامی‎ها، حتی پاسخگو نیستند.
مدیرعامل اسبق باشگاه پاس همدان تاکید کرد: از سوی دیگر مداخلات سیاسی در کشور وجود دارد اما در استان همدان بیش از حد وجود دارد و ثمره آن می‎شود اوضاع فعلی تیم پاس.
وی خاطرنشان کرد: کارنامه ۱۴ ساله باشگاه پاس در همدان، گویای عملکرد آقایان است و به عقیده من تا وقتی که امورات ورزشی و باشگاه را به دست اهلش نسپاریم، وضع همین خواهد بود و نمی‌توان یک ساختار مناسبی را برای باشگاه ایجاد کرد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن