ماجرای گل مشکوک چوکا از زبان سرمربی پاس همدان/ جمشیدیان: با سپاهان صحبت کردم

b_150_100_16777215_00_images_z_jamshidian.jpgسرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: صحنه گل دوم چوکا به شهرداری بندرعباس بیش از 500 هزار بازدید داشت و همه آن‌ها تاکید دارند که این گل قطعا سالم نیست.
ماجرای گل مشکوک چوکا از زبان سرمربی پاس همدان/ جمشیدیان: با سپاهان صحبت کردم
احمد جمشیدیان در مورد اینکه آیا با باشگاه سپاهان برای همکاری صحبتی با او انجام داده، اظهار داشت: بله با باشگاه سپاهان صحبت‌هایی را انجام دادم اما الان درگیر تیم پاس همدان هستم. ما در یک قدمی صعود به لیگ آزادگان قرار داریم و تمام تمرکزمان روی این مساله است. ان‌شاالله این اتفاق بیفتد و بعد از آن در مورد همکاری با سپاهان تصمیم‌گیری می‌کنیم.
جمشیدیان در خصوص اینکه گفته می‌شود سرمربی آینده سپاهان محرم نویدکیا است و او نیز در کادرفنی سپاهان به نویدکیا کمک می‌کند، عنوان کرد: در مورد محرم فکر می‌کنم باشگاه مشغول جمع‌بندی است. البته شاید قسمت عمده این موضوع گمانه‌زنی باشد. طبیعی است که با برداشته شدن گزینه‌های خارجی، باشگاه‌ها سعی می‌کنند به مربیان داخلی روی بیاورند. در یکی دو فصل اخیر مربیان جوان زیادی آمدند و کار کردند. اکثرا هم کیفیت خوبی داشتند. اگر چنین اتفاقی برای سپاهان بیفتد به نظر من امثال محرم نویدکیا و هادی عقیلی می‌توانند گزینه‌های خوبی باشند.
وی در پاسخ به این سوال که آیا مساله تعیین تکلیف پاس را به مسئولان باشگاه سپاهان اعلام کرده، گفت: بله. الان کاملاً و صددرصد تمرکزم پاس همدان است. دو سال است برای این تیم زحمت می‌کشم و امیدوارم با جشن صعود خستگی این مدت را از تنمان خارج کنیم. با آمدن محمدرضا ساکت قطعا تغییراتی اساسی در سپاهان رخ می‌دهد. من چه در در قالب مربی چه در قالب مشاور و چه در قالب یک سپاهانی که همیشه دغدغه این تیم را داشتم، در کنار این تیم هستم و هر کمکی از دستم بر بیاید انجام می‌دهم. در غیر این صورت مثل یک هوادار همانطور که در سال‌های اخیر بوده، طرفدار این تیم می‌مانم.
جمشیدیان در پاسخ به این سؤال که آیا باشگاه سپاهان در مورد سرمربیگری با او صحبت کرده، گفت: تصمیم‌گیری در مورد انتخاب سرمربی و مربی را باشگاه بررسی می‌کند. با توجه به اینکه سابقه کمتری دارم و تازه مربیگری را شروع کرده‌ام قطعا گزینه سرمربیگری سپاهان نیستم. در برخی رسانه‌ها و سایت‌ها هم دیدم که از من به عنوان گزینه سرمربیگری تیم نام می‌برند اما اصلا چنین چیزی مطرح نیست.
وی تصریح کرد: این موضوع دور از ذهن است. قطعا آرزوی این را دارم تا روزی سرمربی سپاهان شوم و مطمئن هستم این اتفاق روزی خواهد افتاد اما الان نه خودم را در این جایگاه می‌بینم و نه آمادگی لازم برای این کار را دارم. حتما باید چیزی برای ارائه دادن داشته باشم تا به این جایگاه برسم. تلاش می‌کنم تا روزی به این مهم دست پیدا کنم. اما اینکه کنار تیم به هر شکل و عنوانی باشم، تصمیم با باشگاه سپاهان است. با کمال میل، ان شاالله فرصتی باشد بعد از اینکه تکلیفم با پاس مشخص شد، در موردش صحبت می‌کنیم.
سرمربی پاس همدان در مورد مسائل مطرح شده پیرامون دیدار چوکاتالش و شهرداری بندرعباس، که شکست چوکا باعث صعود پاس می‌شد اما پیروزی این تیم مقابل شهرداری بندرعباس باعث حضور پاس در پلی‌آف شد، عنوان کرد: حدود 10 روز است که این پرونده از طرف کمیته اخلاق در حال بررسی است، کارشناسان فنی این کمیته مشغول بررسی مدارک و اسناد موجود هستند و فکر می‌کنم ظرف این یکی دو روز رأی این مسابقه صادر شود.
جمشیدیان ادامه داد: هر اتفاقی بیفتد، ما چه به صورت مستقیم صعود کنیم و چه با حکم کمیته اخلاق راهی پلی‌آف شویم، به هیچ عنوان نمی‌خواهیم این موقعیت را از دست بدهیم. تلاشمان را می‌کنیم. جایگاه پاس لیگ دو نیست و مطمئنم که به امیدخدا سال آینده این تیم را در لیگ آزادگان خواهیم دید.
وی در مورد پرونده مسابقه چوکا و شهرداری بندرعباس، تصریح کرد: تصاویر این بازی گویای همه چیز است. صحنه‌های پنالتی، گل و همچنین فیلم کامل بازی در اختیار کمیته مسابقات و کمیته اخلاق قرار گرفت. ماجرا آنقدر واضح است که نیاز به بحث زیادی ندارد. مردم فوتبال را می‌فهمند. صحنه گل دوم چوکا به شهرداری بندرعباس بیش از 500 هزار بازدید داشت و همه آن‌ها تاکید دارند که این گل قطعاگل سالمی نبوده است.
جمشیدیان افزود: مشت نمونه خروار است. همه این‌ها موارد به ما پیامی را می‌دهد. کمیته اخلاق هم بی‌دلیل روی پرونده‌ای دست نمی‌گذارد. در پایان هر فصل، این ادعاها در فوتبال ما مطرح می‌شود ولی معمولا هر چند سال یکبار باید آن ادعا سندیتی برای رسیدگی داشته باشد. کمیته اخلاق 10 روز است که روی این پرونده کار می‌کند.
سرمربی پاس همدان با اشاره به اهمیت رسیدگی به این پرونده، گفت: مطمئناً مدارکی موجود بوده که در این بحبوحه پرونده ویلموتس، اساسنامه و مشکلات دیگری که فدراسیون دارد، برای این پرونده که شاید منجر به یک فساد فوتبالی شود وقت گذاشته‌اند و روی آن کار می‌کنند. امیدوارم رای عادلانه‌ای صادر شود. اصلا برای من نام تیم‌ها اهمیت ندارد. مهم این است که این فوتبال پاک و درون زمین انجام شود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن