در هفته پنجم رقابت های لیگ یک؛

پاس همدان برای برد پا به مستطیل سبز می گذارد

b_150_100_16777215_00_images_stories_logojadidpas.jpgدر هفته پنجم رقابت های لیگ دسته یک کشور پاس همدان برای برد پا به مستطیل سبز می گذارد.

 

به گزارش "همدان فوتبال"، تیم پاس همدان در رقابت های لیگ دسته یک کشور حضور دارد که در گروه ب با تیم های سیاه جامگان مشهد، مس رفسنجان، نفت آبادان، داماش گیلان، پارسه تهران، شهرداری تبریز، فولاد یزد، راهیان کرمانشاه، گل گهر سیرجان، شهرداری بندرعباس و اتکا گرکان هم گروه است.

 

تیم پاس همدان با تدابیری که سرمربی این تیم داوود مهابادی و همچنین کادر فنی اندیشیده اند تاکنون و تا هفته چهارم بازی های خوبی را از خود ارائه داده اند و تیم پاس توانسته با انجام چهار بازی و کسب 9 امتیاز در رده سوم جدول قرار گیرد.

 

تیم های سیاه جامگان مشهد و مس رفسنجان نیز با انجام چهار بازی و کسب 10 امتیاز به ترتیب در رده های اول تا دوم جدول قرار دارند که تیم پاس با این تیم ها تنها یک امتیاز فاصله دارد.

 

تیم پاس در هفته پنجم رقابت های لیگ دسته یک کشور در خانه میزبان تیم شهرداری تبریز است که این تیم با انجام چهار بازی و کسب چهار امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد و قطعا برای کسب پیروزی به زمین می آید.

 

دیدار تیم های پاس همدان و شهرداری تبریز هفدهم آبان ماه ساعت 14 و چهل و پنج دقیقه در استادیوم قدس همدان برگزار می شود.


 

نظرات   

 
0 #2 Hossein.E 1393-08-18 23:42
شد به امید توقف :P
 
 
0 #1 fani 1393-08-15 15:59
پاس بزرگ همدان :-*

به امید موفقیت
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن