قدردانی عضو آکادمی فوتبال ایران از دبیر هیات فوتبال همدان

b_150_100_16777215_00_images_stories_football.jpgعضو آکادمی فوتبال کشورمان ضمن قدردانی از برگزاری مطلوب فستیوال استان های کردستان و همدان گفت: در دو روز گذشته در این دو استان حضور داشته ام و برنامه ها براساس ضوابط آکادمی فوتبال کشور برگزار شد. آقای بوجاریان زحمات زیادی برای فستیوال فوتبال همدان کشیده اند که جای تقدیر ویژه از وی را دارم.

 

به گزارش خبرنگار "همدان فوتبال"، "حسن تیموری" افزود: برنامه های آکادمی فدراسیون فوتبال در دو سال اخیر متفاوت با گذشته تدوین و اجرایی شده است که قطعا توجهی که در این بخش شده، پشتوانه بسیار خوبی برای آینده فوتبال کشور خواهد بود.

 

وی خاطرنشان کرد: 12 بازیکن برتر هر استان دوازدهم شهریورماه جاری به دومین فستیوال ملی فوتبال پایه در رده سنی زیر 12 سال به میزبانی آکادمی ملی فوتبال اعزام می شوند و تیم های شرکت کننده در این دوره از فستیوال باید تا امروز هفتم شهریورماه آمادگی خود را برای حضور در این فستیوال اعلام کنند.

 

تیموری افزود: برهمین اساس فرم اسامی تیم های منتخب (هر استان شامل 12 بازیکن، یک سرپرست، یک مربی و مسئول برگزاری فستیوال) است که باید توسط تیم های منتخب تکمیل و ازطریق آدرس ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید در اختیار آکادمی ملی فوتبال قرار گیرد.

 

این عضو آکادمی فوتبال در ادامه گفت: 20 بازیکن نخبه و مستعد فوتبال کشورمان برای حضور در فستیوال بین المللی زیر 12 سال انتخاب شده اند که این فستیوال پس از برگزاری فستیوال ملی، با حضور پنج کشور خارجی در تهران برگزار می شود.

 

تیموری افزود: این بازیکنان نخبه حاصل برگزاری فستیوال فوتبال در 30 استان کشور است که در یکسال اخیر زیرنظر آکادمی فوتبال فدراسیون آموزش های حرفه ای دیده اند و اکنون به عنوان یک تیم مقتدر برای حضور در فستیوال بین المللی آماده هستند.

 

وی اضافه کرد: قرار است دوازدهم ماه جاری فستیوال زیر 12 سال فوتبال استان های کشور با حضور 450 فوتبال آموز در آکادمی ملی فوتبال برگزار شود و پس از آن فستیوال بین‌المللی مدارس فوتبال با حضور تیم‌های تاجیکستان، پاکستان، افغانستان،عراق، قطر و ایران برگزار خواهد شد.

 

تیموری اظهار کرد: همچنین تعدادی از بازیکنان منتخب فستیوال زیر12 سال استان های کشور نیز برای فستیوال بین المللی انتخاب می شوند.

 

این عضو آکادمی فوتبال کشور در ادامه گفت: آکادمی فدراسیون فوتبال طی دو سال اخیر توجه گسترده به رده سنی پایه به خصوص زیر 12 سال داشته است و کلاس های متعدد علمی و فرهنگی را برنامه ریزی به اجرا گذاشته ایم.

 

وی افزود: رده سنی پایه بهترین سال برای ارایه آموزش های علمی فوتبال است و آکادمی فوتبال کشور به این مهم توجه جدی دارد.

 

وی تاکید کرد: مدارس فوتبال نیز باید به مسایل فنی، اخلاقی و خلاقیت های فردی بازیکنان توجه کنند و آیتم هایی که آکادمی فوتبال فدراسیون ملاک قرار داده را طبق برنامه و ضوابط اجرایی انجام دهند.

 

تیموری برگزاری فستیوال فوتبال زیر12 سال در استان های کشور طی سال جاری را بسیار مطلوب دانست و گفت: پرداختن به رده های سنی پایه فوتبال تضمین کننده تیم بزرگسالان است و می بایست با برنامه ریزی مناسب ضمن ایجاد انگیزه در بین نونهالان و نوجوانان، شرایط را برای درخشش آنان در عرصه های بین المللی فراهم سازیم.

 

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن