ماراتن پاس در جذب بازیکنان با تیم های دسته یکی!

b_150_100_16777215_00_images_stories_pas_logo.gifپاسی ها در حالی تمرینات بدنسازی خود را از یکشنبه گذشته به طور رسمی و زیرنظر داوود مهابادی آغاز کرده اند که بنا به صلاحدید دست اندرکاران تیم هنوز اطلاعی از جذب بازیکنان جدید و نحوه آماده سازی تیم مخابره نشده است .

 

به گزارش "همدان فوتبال"، تیم پاس این روزها در ماراتن رقابت با تیم هایی نظیر نفت آبادان، مس کرمان و نساجی مازندران برای جذب بازیکنان جدید قرار دارد و در این بین دلالان فوتبالی مدام به هوایی کردن بازیکنان می پردازند.

 

برای پاسی ها که تاکنون تقریبا ترکیب خود را بسته اند این حاشیه ها تاثیری در روند آماده سازی تیم ندارد و مهابادی با چیدمان نفراتش در حال آماده کردن شاگردانش می باشد.


پاسی ها برای در امان ماندن از دست دلالان تدابیر ویژه ای اندیشیده اند و اجازه نداده اند آنطور که باید ترکیب نفراتشان لو برود.


هر چند عده ای با رفتار عامیانه و شاید غیرتعمدی چند اسم را به یکی از روزنامه های کشوری که اتفاقا میانه خوبی با پاس ندارد لو دادند اما برخورد مسوولان باشگاه با فرد خاطی عبرتی شد برای سایرین که دیگر به این رفتار دست نزنند.


پاسی ها با حمایت های صورت گرفته توانسته اند تاکنون بیش از 140 چک طلبکاران را دریافت کرده و با تخفیفات ویژه از آنها به تسویه حساب مالی اقدام کنند.


این رویه تحسین برانگیز سبب شد تا بازیکنان جدید با فراغ بال باز به همدان بیایند و بدون توجه بهسایر پیشنهادها به همدانی ها پاسخ مثبت بدهند.


شاید برخی این روزها مدعی باشند که پاس با این شرایط امیدی برای موفقیت در فصل جلری نداشته باشد اما هنوز مدل 93 تیم پاس از سوی مهابادی رونمایی نشده و این مربی کاربلد که سابقه صعود دادن تیم به دسته برتر کشور را دارد، بدون توجه به این ادعاها به تیمی دل بسته که از توانایی یکایک آنها برای موفقیت در فصل جدید مسابقات ایمان دارد.


مهابادی به هر بازیکنی که درخواست پیوستن به تیم پاس را داده کلمه "نه" را نشنیده و حتی برخی از آنها به خاطر مهابادی حاضر به تخفیف در قراردادهای خود شده اند.


مدیریت باشگاه نیز برخلاف مدیریت قبلی اهل بذل و بخشش نیست و با تنظیم قراردادها مطابق با جایگاه و توانایی بازیکنان نشان داده امسال تیمی را روانه مسابقات می کند که با حداقل هزینه ها اداره خواهد شد.


تیمی که در یک طرف ترازو کاهش وزن طلب های مالی دیده می شود و در آن سوی ترازو انباشته شدن بازیکنانی است که بی صبرانه منتظر چراغ سبز مهابادی برای پیوستن به پاس هستند.

 

 

نظرات   

 
+5 #2 فقط همدان 1393-05-26 12:24
یادمه توی اون روزنامه اسامی معصومی و طلایی منش رو نوشته بودند

این یعنی چی ؟؟؟

یعنی سید جمال نمک نشناس می خواد بیاد پاس؟؟؟؟

یعنی طلایی منش که یک استپ بلد نیست می خواد بیاد پاس؟؟؟؟؟؟

پس با این شرایط بلـــــــــــــــــــــــند بگو "لا اله الا اللّه"
 
 
+7 #1 حقیقت 1393-05-25 18:36
حالا که ناصر نژاد شده مسئول روایط عمومی تمام اخبار از پاس گل و بلبل می شود
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن