ˈاز بازی لذت ببریدˈ شعار مسابقات و شش تعویض برای هر تیم در 60 دقیقه

b_150_100_16777215_00_images_stories_afc.a.jpgبراساس تصمیم مسوولان برگزاری رقابت های مرحله نهایی فوتبال زیر 14 سال آسیا، ˈاز بازی لذت ببریدˈ شعار این دوره از مسابقات برگزیده شد.

 

به گزارش "همدان فوتبال"، در نشست عصر امروز یکشنبه اعضای اجرایی این دوره از مسابقات که با حضور نماینده تیم های شرکت کننده برگزار شد، به هر تیم در طول 60 دقیقه بازی (دو نیمه 30 دقیقه ای) فرصت شش تعویض داده شد.

 

همچنین ضمن تعیین رنگ پیراهن تیم ها مقرر شد تمامی عوامل تیم های شرکت کننده یک ساعت قبل از مسابقات در ورزشگاه محل بازی حاضر شوند.


تیم فوتبال زیر14 سال کشور تایلند به عنوان آخرین تیم شرکت کننده قرار است ساعت 21 امشب وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شود و بوسیله یک دستگاه اتوبوس اختصاصی به همدان سفر کنند.


عوامل این تیم برای حضور در نشست هماهنگی مسابقات مربی و سرپرست تیم خود را یکروز زودتر روانه همدان کردند.


خبرنگارانی از کشورهای کره جنوبی و عربستان در کنار 60 خبرنگاران و عکاس خبری از ایران وظیفه پوشش این دوره از مسابقات را عهده دارند.


آیین افتتاحیه این رقابت ها قرار است فردا شب (سه شنبه) با حضور سجادی معاون وزیر ورزش و جوانان، دکتر ˈشمیل کمیلˈ مسوول برگزاری فوتبال زیر14 سال آسیا، کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال، عوامل اجرایی AFC در این دوره از مسابقات و تیم های شرکت کننده در آرامگاه باباطاهر شهر همدان برگزار شود.


تمامی خبرنگاران و عکاسان حاضر در این دوره از مسابقات از آی دی کارت مخصوص کنفدراسیون فوتبال آسیا برخوردار شدند و ˈپورشاتام کتلˈ مسوول رسانه ای AFCتاکید کرد که رسانه ها فقط با این کارت حق حضور در برنامه ها و مسابقات را دارند.


کشورهای کره جنوبی، عراق و کره شمالی به دلیل عدم تسلط دقیق به زبان انگلیسی از مترجم مخصوص در مکالمه های خود استفاده می کنند.


یکی از خبرنگاران در نشست خبری مدعی شد که یکی از تیم های شرکت کننده دارای بازیکنانی با سن های بالاتر از 14 سال هستند که ˈپورشاتام کتلˈ مسوول رسانه ای این دوره از مسابقات نسبت به این ادعا واکنش نشان داد و گفت: تمامی پرونده های بازیکنان مورد بررسی دقیق قرار می گیرد و اگر چنین موضوعی باشد تیم متخلف برخورد قانونی می شود اما بهتر است درباره این مسایل صحبتی نشود.


ˈآناتوریˈ رییس کمیته مسوولیت های اجتماعی AFC دقایقی قبل وارد همدان شد.


کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) همزمان با برگزاری مسابقات فوتبال زیر14 ساله های این قاره در همدان فستیوالی را برای کودکان معلول برگزار می کند که مدیریت آن برعهده ˈآناتوریˈ است.


قرار است از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا پنج هزار و 500 توپ مخصوص معلولان در این فستیوال توزیع شود.


تیم های شرکت کننده در نشست با دکتر ˈشمیل کمیلˈ مسوول برگزاری مسابقات از میزبانی همدان تقدیر کردند.


براساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، مسابقات فوتبال پسران قهرمانی زیر 14 سال آسیا از فردا دوشنبه سیزدهم مردادماه سال جاری و از ساعت 15 با دیدار تیم های ایران و تیمور شرقی در ورزشگاه شهید حاج بابایی شهر مریانج همدان آغاز خواهد شد.

 

هشت تیم به عنوان سرگروه های مناطق هشت گانه در این رقابت ها حضور دارند و ایران با تیم های کره شمالی، عربستان و تیمور شرقی همگروه است ضمن اینکه در گروه دیگر تیم های کره جنوبی، تاجیکستان، عراق و تایلند قرار دارند.

 


اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن