باران مصنوعی و بازیکنان تستی پاس از ورزشگاه شهید مفتح؛

تیم صادق جعفرخواه هشت تایی شد!

b_150_100_16777215_00_images_stories_omidhaye_pas.jpgباز شدن ناگهانی لوله های آبیاری بارانی زمین چمن ورزشگاه شهید مفتح شهر همدان فوتبالیست های منتخب استان های کشور که در مسابقه انتخابی باشگاه پاس شرکت داشتند را غافلگیر و بدن های آنها را به طور کامل خیس کرد.

 

به گزارش "همدان فوتبال"، در حالی که هنوز دقایقی به ساعت 20 (زمان پایان نوبت تیم پاس) مهلت بود که ناگهان باز شدن لوله های آبیاری بارانی سبب شد تا بازی تیم های منتخب بازیکنان سایر استان ها و جوانان پاس همدان به سرانجام نرسد.

 

آبیاری بارانی که آب را با شدت و تحت شعاع قطری بسیار زیاد در زمین چمن ورزشگاه پخش شد باعث پراکندگی و فرار بازیکنان از میدان مسابقه شد.


در این دیدار که دقایقی از آن باقی مانده بود، تیم منتخب استان ها با نتیجه هشت بر دو جوانان پاس همدان را شکست دادند.


"داوود مهابادی" سرمربی و "علی اکبر پورمسلمی" مربی پاس نفرات مورد نظر را انتخاب و برای حضور در ادامه تمرینات تیم پاس به سرپرست باشگاه معرفی کردند.


این تست گیری در قالب برگزاری مسابقه در سه وقت مختلف انجام شد و بازیکنان از استان های ایلام، کرمانشاه، قزوین، زنجان، سمنان، مرکزی، لرستان، فارس، تهران، کردستان، خوزستان، خراسان رضوی و شهرهای جنوب کشور حضور داشتند.


شاگردان صادق جعفرخواه سرمربی جوانان پاس در این بازی از دوندگی خوبی برخوردار بودند و براثر تجربه کم متحمل دریافت هشت گل شدند.


مهابادی از این مسابقه چند بازیکن را انتخاب و به سرپرست تیم معرفی کرد.


سید"عبدی افتخاری" مدیرکل ورزش و جوانان همدان دقایقی این بازی را به تماشا نشست.


این مسابقه انتخابی در ورزشگاه شهید مفتح شهر همدان واقع در 10 کیلومتری شهر همدان برگزار شد.


برخی بازیکنان به صورت سفارشی از سوی بازیکنان مطرح و سابق باشگاه های کشور و تیم ملی و عده ای نیز بواسطه مسوولان در این برنامه تست گیری شرکت داشتند که البته داوود مهابادی بدون درنظر گرفتن این موارد، انتخاب بازیکنان را براساس نوع تفکرات فنی خود، توانایی بالا و نظریه کارشناسانه دانست.


زمین ورزشگاه شهید مفتح که قرار است طی روزهای آینده میزبان مسابقات مرحله نهایی نونهالان فوتبال آسیا باشد از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بود اما صندلی سکوها و جایگاه ویژه از پاکیزگی لازم برخوردار نبود.


سید"نوید گلبویی" و "محمد محسن دوست" مربیان پاس از کنار زمین نسبت به چیدمان بازیکنان و گلرها اقدام می کردند.


تیم پاس همدان در حال حاضر تنها نماینده فوتبال استان همدان در لیگ دسته یک کشور محسوب می شود.

 


نظرات   

 
0 #2 mani 1393-05-07 16:40
اولا تیم سابق جوانان بودن.که الان همشان زیر۲۳سال شدن.دوما صادق جعفرخواه باعث شده‌بیشترفوتبالیستا ازفوتبال زده بشن.مربی که فقط به بازیکن متکی است و هیچ‌تاکتیکی‌ندارد.وباوعده‌ووعید بازیکنا را به همدان میکشاند.خیلی چیزای دیگه‌هست که گفتنش دراین‌جاجایزنیست.ولی امیدوارم‌این‌نظر‌من‌رو‌ روی‌سایت‌بذارید.
 
 
+3 #1 صادق 1393-05-02 15:24
قطعا در رسانه عمومي بكار بردن الفاظ ناشايست ممنوع است بنابراين بنده عرض ميكنم وجود صادق جعفرخواه را ميتوان شاخص موفق نشدن پاس دانست.تحليلش با مخاطبان-راهنمايي اينكه اصول ورزشي در همه زاويه هاي يك باشگاه بايد رعايت شود تا نشان دهد باشگاه اصول را شناخته وانجام انرا واجب ميداندوبودن مربيان واجد شرايط در آكادمي هم يكي از اين اصول است گرچه با رفتارهاي غلط مربيان زيادي از پاس فراري شدند-بقول يه نجار بعضي ها مثل ميخ زنگ زده در چوب گير ميكنندوشايد اين حكايت صادق جعفرخواه باشد در تيم جوانان پاس--وجود جعفرخواه يعني بي اهميتي به تيمهاي پايه
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن