عزم جدی اهالی فوتبال کشور در پیگیری تخلف بازیکن برزیلی

b_150_100_16777215_00_images_stories_upload_jal_emza.jpgفدراسیون فوتبال، استاندار همدان، باشگاه پاس و دیگر مسوولان ذیربط عزم جدی را در پیگیری پرونده تخلف و کلاهبرداری ˈکری دنس کلواتر کوتوˈ بازیکن اهل کشور برزیل بکار بسته اند.

 

به گزارش "همدان فوتبال"، باشگاه پاس همدان از طریق فدراسیون فوتبال برای اثبات کلاهبرداری ˈکری دنس کلواتر کوتوˈ بازیکن اهل کشور برزیل که به گفته مدیرعامل این باشگاه اقدام به جعل امضا برای دریافت دو میلیارد و 700میلیون ریال از پاس کرده است، از فدراسیون جهانی فوتبال فیفا (FIFA ) مهلت خواسته و ˈعلی کفاشیانˈ رییس فدراسیون نیز دستور پیگیری این تخلف را به روابط بین المللی فدراسیون داده است.

 

استاندار همدان پنجشنبه شب در جمع خبرنگاران گفت: این بازیکن برزیلی جعل سند کرده است و برهمین اساس در گفت وگو با ˈعلی کفاشیانˈ رییس فدراسیون فوتبال از وی خواسته ام تا به این موضوع که جایگاه فوتبال کشور را خدشه دار کرده است از مراجع قانونی پیگیری کند.


ˈمحمدناصر نیکبختˈ افزود: ما از فیفا درخواست مهلت کرده ایم تا بتوانیم با جمع آوری مدارک لازم بی گناهی باشگاه را به اثبات برسانیم و فدراسیون فوتبال نیز به عنوان بالاترین مرجع فوتبال ایران پیگیر این موضوع است.


وی خاطرنشان کرد: متاسفانه در گذشته آنقدر اضافه از تیم پاس همدان خواسته اند که نمونه اش طلب های بازیکنان خارجی است و صلاح نمی دانیم جزییات این موضوع را افشا کنیم.


مدیرعامل باشگاه پاس همدان نیز پیش از این اعلام کرد: ˈابراهیم محمودیˈ سرپرست تیم مدام در مسیر همدان به تهران تردد دارد و با تعاملی صورت گرفته با فدراسیون و روابط بین الملل پیگیر این پرونده هستیم.


ˈبهرام یدیˈ گفت: واسطه رسمی این بازیکن برزیلی در کشورمان نیز شناسایی شده است و در تماس با وی درصدد حل این مشکل هستیم.


وی اضافه کرد: از سوی دیگر ˈکاظم اولیاییˈ مدیرعامل سابق باشگاه پاس که این تخلف با جعل امضای وی صورت گرفته نیز به صورت شخصی پیگیر شکایت از این بازیکن است.


یدی خاطرنشان کرد: علی کفاشیان و سایر مجموعه مدیریتی فدراسیون نیز از این تخلف مطلع هستند و انتظار می رود با پیگیری های فدراسیون بتوانیم به حق باشگاه پاس برسیم.


ˈکری دنس کلواتر کوتوˈ بازیکن اهل کشور برزیل در سالی که پاس به همدان انتقال یافت در تست فنی ˈوینکو بگوویچˈسرمربی وقت پاس شرکت کرد و حالا باشگاه پاس موظف شده برای سه روز حضورش در همدان، 270 میلیون تومان طبق حکم فدراسیون جهانی فوتبال (FIFA) پرداخت کند.


به گفته ˈبهرام یدیˈ مدیرعامل باشگاه پاس همدان؛ این بازیکن در حرکتی حرفه ای با طراحی سربرگ باشگاه پاس با آرم جعلی و امضایی متفاوت با امضای ˈکاظم اولیاییˈ، نوعی قرارداد خودساخته را بابت شکایت به فیفا ارایه داد و کمیته انضباطی فیفا هم بدون اطلاع از موضوع اقدام به تشکیل پرونده و پیگیری شکایت کرده است.

 

تیم پاس همدان در حال حاضر در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور شرکت دارد.

 


نظرات   

 
0 #1 fani 1393-04-29 22:55
ردپای خیلی از همین مسئولین!!!!
در امثال این قضایا مشهوده........مثل داستان گاو بندی سال 89 8)
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن