حضور دو مربي و پيشكسوت سرشناس فوتبال ايران در کمیته فنی پاس

b_150_100_16777215_00_images_stories_nimkat.jpgباشگاه پاس همدان در راستای آماده سازی برای حضور قدرتمند در فصل جدید رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور اقدام به تشکیل کادر فنی و نیز انتخاب یکی از مربیان باتجربه و صاحبنام کرده است.

 

به گزارش "همدان فوتبال"، مدیرعامل باشگاه پاس همدان در این باره گفت: برای سازماندهی مناسب به امور فنی تیم و استفاده از تجربیات افراد صاحب نظر و کارشناس اقدام به تشکیل کمیته فنی کرده ایم.

 

"بهرام یدی" افزود: این کمیته شامل پنج عضو خواهد بود که در کنار مدیرعامل، داوود مهابادی سرمربی تیم، علی اکبر پورمسلمی" مربی بومی تیم و دو مربی سرشناس و پیشکسوت فوتبال کشور نیز خضور خواهند داشت.


وی اضافه کرد: کمیته فنی پاس در راستای کمک به این تیم تشکیل شده و سعی داریم با بهره مندی از تجارب ارزنده کارشناسان در راستای پیشبرد اهداف فنی تیم اقدام کنیم.


یدی خاطرنشان کرد: با تصمیم اتخاذ شده و با موافقت "داوود مهابادی" سرمربی تیم، "علی اکبر پورمسلمی" از مربیان ارزنده فوتبال همدان به عنوان مربی در این تیم منصوب شد.


وی اظهار داشت: سایر اعضای کادر فنی تیم پاس نیز با پیشنهاد مهابادی انتخاب و پس از مذاکره مالی تا پایان هفته جاری معرفی خواهند شد.


یدی افزود: همچنین تمامی بازیکنان انتخاب شده از سوی داوود مهابادی در جلسه کمیته فنی مورد بررسی قرار می گیرند و اعضای کمیته در خصوص جذب نفرات جدید تصمیم گیری خواهند کرد.

 

تیم پاس همدان در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور حضور دارد.

 


نظرات   

 
0 #1 ramii 1393-04-23 11:09
به امید موفقیت تیم پاس همدان :-)
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن