مصاف الوند نا امید مقابل مدعی صعود

b_150_100_16777215_00_images_3656498_2694.jpgفردا در یک بازی عقب افتاده از هفته دهم مسابقات لیگ دسته دوم در همدان الوند پذیرای سپیدرود است.

به گزارش خبرگزاری "همدان فوتبال"، الوند همدان که تا اینجای فصل در قعر جدول گروه چهارم لیگ دسته دوم قرار دارد فردا شاید آخرین شانس خود را برای بقا در لیگ دسته دوم امتحان خواهد کرد.

 

الوند با شش امتیاز در انتهای جدول قرار دارد و در صورت پیروزی در دیدار فردا نیز از انتهای جدول تکان نمی خورد و تنها می تواند با پیروزی احتمالی در دیدار روز آینده اندکی خود را برای ادامه مسابقات امیدوارتر کند.

 

از سوی دیگر سپیدرود برخلاف الوند سودای صعود به مرحله بعد مسابقات در سر دارد.سرخ های رشت با بیست و چهار امتیاز و سه امتیاز کمتر نسبت به صدر جدول در رده دوم جدول قرار دارند.

 

سپیدرود در صورت پیروزی با اختلاف بیش از پنج گل می تواند به صدر جدول صعود کند.

 

سپیدرود در این فصل آمار ضعیفی در خارج از خانه داشته با این حال به نظر می رسد پس از عدم نتیجه گیری سپیدرود در پنج بازی اخیرش

در خارج از خانه این هفته شاگردان نظرمحمدی در همدان سنت کنی کنند و با توجه به شرایط بحرانی الوند با دست پر از همدان به رشت بازگردند.

 

دیدار رفت دو تیم روز 15 مهر در رشت با پیروزی یک بر صفر سپیدرود به اتمام رسیده بود همچنین این دو تیم فصل گذشته نیز در لیگ دسته دوم دو بار به مصاف هم رفته بودند که هر دو دیدار با برتری سپیدرود به اتمام رسیده بود.

 

پیش از این قرار بود دو تیم روز 15 آذر در چارچوب هفته دهم مسابقات به مصاف هم بروند که به دلیل بارش برف در روز آن روز در همدان دیدار دو تیم به تعویق افتاده بود

.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن