بازگشت تیم بانوان پاس به لیگ برتر فوتبال کشور

b_150_100_16777215_00_images_gallery_81913082-70433335.jpgدکتر دوروزی مدیر کل امور بانوان و مشاور استاندار در نشست نواب رئیس با معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدواریم با حمایت دکتر خادم و مدیرکل ورزش و جوانان استان تیم فوتیبال پاس همدان به لیگ برتر بازگرد.

به گزارش "همدان فوتبال"، امیر رضا خادم در نشست هم‌اندیشی با نواب رئیس ورزش استان همدان که در سالن اجتماعات مرکز آموزش استانداری برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری جلسات هم‌اندیشی با نواب رئیس هیئت‌های ورزشی و مسئولان ادارت ورزش و جوانان استان‌ها یکی از برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان به منظور بررسی آسیب‌ها و مشکلات پیش‌روی جامعه ورزشی استان‌ها بوده تا به امروز در 16 تا استان کشور این جلسات هم‌اندیشی با حضور جامعه ورزشی برگزار شده است.

وی گفت :ورزش بانوان ما از صحنه ورزش سال‌ها دور بودند، همانگونه که ورزش آقایان برای ما مهم است ورزش بانوان نیز از جهتی برای ما مهمتر است.

خادم در خصوص ورزشگاه‌های ویژه بانوان در کشور بیان کرد : فرصت ورزش را باید برابر کنیم. اینکه فرصت تنها برای آقایان باشدو برای خانم‌ها نباشد حتما بی‌عدالتی است. ما هم امنیت و هم آزادی مشروع و هم اخلاق را باید برای ورزش بانوان مد نظر قرار دهیم و با این 3 اصل در کنار ورزش همگانی باید به سمت ورزش حرفه‌ای پیش برویم.

در ادامه زینلیان مسئول ورزش بانوان از پیشرفت ورزش بانوان استان خبر داد و گفت :در حال حاضر مه لقا جام بزرگ در رشته تیراندازی ، راضیه خدابنده لو مربی تیراندازی و زهرا نجاتی عارف در رشته والیبال نشسته بانوان توانسته اند سهمیه المپیک 2016 را کسب کنند .همچنین در سال 1394 ، 194 بانوی دعوت شده به اردوی تیم ملی داشته ایم که از این تعداد 80 نفر برگزیده شده اند .

وی گفت :با توجه به محدویت های بانوان در ورزش توانستیم 39 ورزشکار در مسابقات بین المللی حضور یابند .در حال حاضر بانوان استان 21 تیم حاضر در لیگ دارد که از این تعداد 13 تیم در لیگ برتر ،6 تیم در لیگ دسته یک و دو تیم در لیگ دسته دو می باشد.

در پایان خانم دکتر دوروزی مدیر کل امور بانوان و مشاور استاندار ضمن تقدیراز عملکرد خوب ورزش بانوان از مسئولین خواست که پیگری لازم در خصوص حضور تیم بانوان پاس همدان در لیگ کشوری فراهم آورند.

وی گفت :ورزش سبب نشاط در روحیه افراد می شود که این نشاط در خانم ها باعث نشاط در روحیه خانواده خواهد شد و با همت مسئولین و حمایت های آنان از ورزش بانوان می توانیم تحکیم خانه و خانواده را ثبات دهیم .

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن