پیام حیدری دیدار صبا – سایپا را سوت می زند

b_150_100_16777215_00_images_20120213144752_referee.jpgدر حالی که تیم فوتبال صبای قم در سیزدهمین بازی خانگی خود از مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از تیم فوتبال سایپا تهران پذیرایی می‌کند که داور ۳۰ ساله اهل همدان مسئولیت قضاوت اندیشه‌های سرمربی با تجربه این دو تیم را بر عهده دارد.

به گزارش "همدان فوتبال"، میزبانی تیم فوتبال صبای قم از رقیب تهرانی خود یعنی سایپا در هفته دهم از دور برگشت بازی‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس در حالی برگزار می‌شود که صبا از بیست و دوم آذر ماه سال ۹۴ که ملوان را در قم برد، دیگر موفق به کسب پیروزی در خانه خود نشده است.

فوتبالیست‌های صبای قم در ۱۲ بازی قبل خانگی خود که در ورزشگاه یادگار امام قم میزبان تیم‌های رقیب بوده‌اند سه بار باخته‌، چهار بار مساوی کرده‌ و پنج پیروزی به دست آورده‌اند و بدین‌ترتیب از ۳۶ امتیاز توزیع شده در خانه، ۱۹ امتیاز کسب کرده‌اند.

شاگردان علی دایی آخرین بار در هفته چهاردهم از نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در خانه خود برابر تیم فوتبال ملوان بندر انزلی پیروز شد‌ه‌اند و بعد از آن هرگز در دیدارهای خانگی مقابل رقبای خود رنگ پیروزی را ندیده‌اند.

فوتبالیست‌های صبای قم در دیدارهای خانگی این فصل موفق به شکست دادن تیم‌های فوتبال پدیده مشهد، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، فولاد خوزستان، تراکتورسازی تبریز و ملوان بندر انزلی شده‌اند و پنج پیروزی خانگی را برابر این رقبا کسب کرده‌اند.

نماینده فوتبال استان قم در خانه خود با تیم‌های استقلال‌اهواز، گسترش‌فولاد تبریز، ذوب‌آهن اصفهان و استقلال‌صنعتی خوزستان به تساوی رسیده‌اند و به تیم‌های فوتبال نفت تهران، راه‌آهن تهران و پرسپولیس تهران نیز در خانه خود باخته‌اند.

صبای قم در هفته‌های اخیر لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روی نوار ناکامی گام بر می‌دارد زیرا این تیم از هفته شانزدهم به بعد، در هفت هفته متوالی موفق به شکست حریفان خود نشده است و سه باخت و چهار تساوی در کارنامه خود به ثبت رسانده‌ است.

آخرین پیروزی صبای قم در بازی‌های این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به برتری سه بر صفر شاگردان علی دایی در دیدار خارج از خانه هفته نخست از دور برگشت در ورزشگاه تختی اهواز برابر تیم انتهای جدولی استقلال‌ این شهر باز می‌گردد و صبا بعد از آن هیچ حریفی را نبرده است.

صبای قم از هفته‌ دوم دور برگشت مسابقات فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و از دیدار خانگی هفته هفدهم با تیم فوتبال نفت تهران در خانه خود که با حساب سه بر یک ناباورانه به نفت باخت، تا کنون هرگز نبرده است و با انگیزه بالا برابر صبا قرار می‌گیرد.

داور همدانی شاغل در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور یعنی پیام حیدری که از امسال در فهرست داوران بین‌المللی فوتبال کشورمان به فدارسیون جهانی فوتبال فیفا معرفی شده است و پیش از این بارها در قم بازی‌های صبا را قضاوت کرده، داور دیدار صبای قم در مقابل سایپا تهران است.

پیام حیدری برادر کوچک‌تر بیژن حیدری است و این دو داور همدانی برای دومین سال متوالی به عنوان داوران بین المللی فوتبال کشورمان به فیفا معرفی شده‌اند در حالی که پیام حیدری ۶ سال کوچک‌تر از بیژن حیدری است و و از سال ۷۸ کار قضاوت در مسابقات مختلف کشوری را انجام می‌دهد، ضمن اینکه پیام حیدری از سال ۱۳۹۰ وارد جرگه داوران لیگ برتر فوتبال شده و در فصل جاری نیز بازی‌های حساسی را در جام خلیج‌فارس قضاوت کرده است.

در هفته دهم از دیدارهای دور برگشت لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که بعد از تعطیلات سال جدید پیگیری می‌شود، صبای قم در هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت ۱۸ روز بیستم فروردین‌ماه در دیداری خانگی برابر تیم فوتبال سایپا تهران به میدان خواهد رفت در حالی که پیام حیدری داور این بازی را محمدرضا امینی به عنوان کمک‌داور اول، مهدی الوندی به عنوان کمک‌داور دوم و محمد ملکی به عنوان داور ذخیره یاری می‌کنند، ضمن اینکه اسماعیل صفیری ناظر این بازی است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن