فرصت نمایندگان فوتبال همدان برای نزدیكی به صدر جدول

b_150_100_16777215_00_images_stories_daftar_hamkaran_IMG_1393.JPGرقابت های هفته هجدهم لیگ دسته اول فوتبال كشور فرصتی مهم برای نمایندگان فوتبال همدان است تا بتوانند با كسب پیروزی مقابل حریفان خود شانس نزدیك شدن به صدرنشینان جدول گروه های الف و ب را داشته باشند.

به گزارش "همدان فوتبال"، تیم های الوند و پاس در حالی پنجشنبه هفته جاری مقابل تیم های قعرنشین لیگ صف آرایی می كنند كه تنها پیروزی در این مسابقات می تواند فرصت نزدیك شدن به صدرنشینان جدول را هموار سازد.

الوند همدان در حالی این هفته میزبان شهرداری اراك است كه از حاشیه امنیتی در رتبه دوم جدول گروه الف لیگ دسته اول فوتبال كشور برخوردار نیست و چه بسا با از دست دادن امتیاز مقابل میهمان اراكی خود به رتبه های پایین تر جدول سقوط كند.

الوند هفته گذشته با سه گل مغلوب نفت مسجد سلیمان شد تا فاصله امتیازی خود را با تیم های سوم و چهارم جدول بسیار كم كند.

الوند این هفته میزبان شهرداری اراك تیم دوازدهم جدول گروه الف است و شهرداری برای فرار از قعر جدول دنبال كسب سه امتیاز این بازی خواهد بود.

دیدار رفت دو تیم در اراك به تساوی بدون گل انجامید و الوند پنجشنبه هفته جاری درصدد كسب یك پیروزی خانگی و جبران شكست تلخ هفته گذشته خواهد بود.

شاگردان رضا طلایی منش با شكست هفته گذشته فاصله امتیاز خود با صدر جدول را پنج امتیازی كردند تا جبران این اختلاف امتیاز سخت شود.

گسترش فولاد تیم صدرنشین جدول این هفته میهمان گل گهر تیم هفتم است و بازی های خارج از خانه حریفان الوند این فرصت را مهیا ساخته تا الوند بتواند با كسب سه امتیاز خانگی شرایط را به سود خود رقم بزند.

مس سرچشمه و نفت مسجد سلیمان تیم های سوم و چهارم جدول این گروه به ترتیب با 30 و 29 امتیاز تعقیب كنندگان اصلی الوند 31 امتیازی هستند و اگر الوند در بازی فردا امتیاز لازم را كسب نكند چه بسا در بدترین شرایط ممكن به رتبه چهارم جدول سقوط كند.

در صورت عدم پیروزی گسترش فولاد در بازی با گل گهر و در مقابل، برتری الوند برابر شهرداری اراك بهترین نتیجه ممكن برای این تیم همدانی محسوب می شود تا به فاصله دو امتیازی صدرنشین برسد.

الوندی ها هفته گذشته چندین مهره كلیدی خود را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداشتند و اكنون با اجرای تمرین آماده سازی مناسب در هفته جاری دنبال نزدیك شدن به صدر جدول با برتری مقابل شهرداری اراك هستند.

بدترین اتفاق تیم الوند مصدومیت نوید عاشوری در جریان تمرین روز گذشته تیمش از ناحیه مچ پا بود.

آقای گل تیم الوند در فصل گذشته ( رقابت های لیگ دسته دوم ) و بهترین گلزن این تیم تا به این روز از رقابت های لیگ دسته اول ، روز گذشته در جریان تمرین مچ پایش پیچ خورد و دچار آسیب دیدگی شد .

البته شهرداری اراك هم خطر سقوط به لیگ دسته دوم كشور را احساس می كند و این تیم نیز به هیچ وجه دنبال بازی احساسی و بی برنامه نیست و می كوشد با احتیاط از جوانب تاكتیكی بازی حریف، از فرصت های احتمالی برای گلزنی به نحو احسن استفاده كند.

پاس دیگر نماینده فوتبال همدان این هفته بازی دشواری مقابل میزبان خود فولاد یزد دارد.

فولادی ها هم اكنون در رتبه سیزدهم جدول رده بندی گروه ب لیگ دسته یك فوتبال كشور قرار دارد و یكی از نمایندگان سقوط به لیگ دسته دوم كشور محسوب می شوند و همین مساله به حساسیت بازی می افزاید.

پاسی ها هفته گذشته شرایط خوبی را در لیگ یك سپری نكردند و در بازی خانگی علاوه بر باخت دو بر صفر مقابل ایران جوان بوشهر، از جانب شماری از حاضران ورزشگاه به كم كاری متهم شدند و شعارها و اعتراض های این دسته از تماشاگران حتی به خارج از سكوها و مقابل اتوبوس و خودروی مدیرعامل باشگاه كشیده شد .

پاسی ها این هفته یك بازی سرنوشت ساز مقابل فولاد یزد دارند و مدیریت و اعضای تیم به خوبی می دانند كه تماشاگران از ناكامی تیم حسابی به تنگ آمده و منتظر بازگشت پاس به دوران اوج هستند.

پاس هم اینك با 28 امتیاز در رتبه چهارم جدول گروه ب قرار دارند و فاصله پنج امتیازی این تیم تا صدر جدول هم شرایطی را مهیا ساخته تا فقط پیروزی در دیدارهای آتی بتواند وضعیت قرمز پاس را سفید كند.

حریفان پاس در بالای جدول این هفته با تیم های نیمه دوم جدول بازی دارند و باتوجه به اوضاع نامطلوب قعرنشینان این گروه، قطع به یقین بازی های سرنوشت سازی را شاهد هستیم.

تیم های ایران جوان بوشهر و راهیان كرمانشاه در رتبه های پنجم و ششم جدول تعقیب كنندگان اصلی پاس به شمار می روند و اگر پاس نتواند این هفته به امتیاز برسد و در مقابل ایران جوان و راهیان به پیروزی برسند، پاس به رتبه ششم سقوط می كند.

در بهترین شرایط این هفته به سود پاس، اگر تیم های شهرداری یاسوج، شهرداری تبریز و استقلال خوزستان برابر حریفان خود شكست بخورند پاس می تواند یك پله صعود كند.

دیگر مشكل پاس در این شرایط جدول كاهش تفاضل گل آنها است كه در بین شش تیم اول جدول كمترین تفاضل گل را در اختیار دارند.

تیم الوند همدان در هفته هجدهم لیگ دسته اول فوتبال كشور ساعت 14 پنجشنبه دوازدهم بهمن ماه جاری در ورزشگاه شهدای قدس این شهر میزبان شهرداری اراك است.

هم چنین، پاس همدان این هفته در ورزشگاه نصیری یزد به مصاف فولاد یزد می رود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن