نكند كه از ليگ نااميد شده‌اند؟!

b_150_100_16777215_00_images_stories_daftar_hamkaran_IMG_1393.JPG ميثم ناصر ن‍ژاد

پاسی ها در شرايطي از تقابل با ایران حوان بوشهر در بازی خانگی، سه امتیاز از دست دادند كه می شد ادعا داشت اشتباهات داوري در اين بازي كاملا به ضرر سبزپوشان تمام شده است. به عبارت ديگر شايد اگر وسیله بر آن وقت تلف کردن ها، زمین خوردن های الکی و پنالتی های مشکوک به خصوص پنالتي محرض این تیم که مفقود ‌شد، نتيجه ديگري در پايان اين بازي رقم مي‌خورد. اما قانون فوتبال بر اتكا به نظر داوران تاكيد دارد و بر همين اساس پاس با تمام اين تفاصيل یک شکست تاسف بار از میهمان بوشهری خود در این هوای سرد همدان متحمل شد. همين و بس! امید طیری ،‌ همان فردي كه بعد از ايجاد شدن تغييرات در راس فنی پاس، انتظار می رفت برای بهتر نتیجه گرفتن پاس بسيار تعويض شدني باشد، اما یک باخت دو بر صفر را در این موقعیت حساس لیگ به ثمر رساند تا سکوهای هم به جنجال و اعتراض کشیده شود.

هرچند كه خود او هم مغموم این باخت است و شاید تصور این شکست تلخ را هم نداشت.

امیدواریم رفتن بگوویچ، آمدن طیری و این دست آخر مشاوره فنی شدن امیر قلعه نویی پاس را از این که هست بدتر نکند! چرا که افزوده شدن افراد تحت عنوان آناليزور، مشاور فني، مدير فني و ... تا به اینجا حرکت روبه رشد نداشته است!

امروز امید طیری به واسطه حضور تازه اش کمتر مورد غضب هواداران قرار گرفته، اما آيا پاسی ها در ادامه اندک مسابقات باقی مانده هم ازفرصت جبران برخوردار هستند؟ امتيازي كه امروز در حساس ترین بازی فصل جاری از چنگ پاسی ها خارج مي‌شود، ممكن است با پيروزي هفته بعد، قابل جبران باشد، اما شکستی دیگر چگونه قابل جبران است؟

از سوي ديگر مگر تا پايان ليگ چند هفته باقي‌مانده كه مربيان اين تيم به اميد پيروزي در هفته‌هاي بعدي، مكررا امتياز از دست مي‌دهند و به روي مبارك‌شان هم نمي‌آورند؟ نكند مربيان پاس از رسيدن به عنوان قهرماني ليگ مايوس و نااميد شده‌اند و به هفته‌هاي باقي‌مانده فقط به چشم بازي‌هاي شانس و اقبال نگاه مي‌كنند؟

پاس به واسطه شرايط محيطي- اجتماعي خاصي كه دارد و به خاطر داشتن هواداران فراوان نمي‌تواند با شيوه يكي به نعل و يكي به ميخ زدن، به كار خودش در فوتبال ايران ادامه دهد و همچنان همان تيم محبوب سابق باقي بماند. آن هم در حاليكه تيم های رقيب، در حال تارومار كردن رقيبان و تركتازي در صدر جدول هستند.

پاس اگر مي‌خواهد تغييراتي در شیوه نتیجه گیری اعمال كند، بايد با تلنگر محکم تر به بازیکنان به روند حركت خودش سرعت ببخشد. چون بي‌شك سرمربي تازه اين تيم براي شناخت بازيكنان تيم و اعمال تاكتيك‌هاي مدنظرش نياز به زمان دارند و اين خود به معناي هدر رفتن چند هفته از بازي‌هاي ليگ است. مديران پاس، بايد اين چند هفته را هم به تمام محاسبات خودشان اضافه كنند، در غير اين صورت تمام آنچه مي‌خواهند برسند از ابتدا محكوم به پنبه‌ شدن است. همين و بس!

 

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن