آشفته بازار در راس باشگاه پاس

هيأت مديره پاس را دریابد!

b_150_100_16777215_00_images_stories_modiranpass.jpgرقابت‌هاي فوتبال ليگ‌هاي كشور که به پايان رسيد، تيم‌ها براي تدارك فصل آينده به تب و تاب افتاده‌اند و تيم فوتبال پاس كه نتوانست به ليگ دسته برتر صعود كند هنوز در كما به سر مي‌برد و هيچ آينده‌ای را پيش روي خود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری "همدان فوتبال" و به نقل از روزنامه محلی همدان پیام، مديريت باشگاه تكليف خود را نمي‌داند و صوفي براي بقا و جدايي مردد است و در انتظار خروجي جلسه هيأت مديره است.

استاندار همدان و رئيس هيأت مديره باشگاه بايد هرچه سريع‌تر براي پاس بزرگ تعيين تكليف كنند و مشكل مديريتي تيم را حل يا حكم مديرعاملي صوفي را صادر كنند و وي را از انجام امور ديگر برحذر دارند تا وي با قدرت و تكيه بر حمايت‌ هيأت مديره باشگاه را سر و سامان دهد و یا اينكه مديرعامل جديد را معرفي کنند تا وي برنامه‌هاي خود را پياده كند.

در وهله اول سرنوشت مديرعامل باشگاه بايد روشن شود آنگاه مديرعامل به دنبال جذب مربي كارآمد باشد. تيم پاس در حال حاضر بيش از هر وقت ديگر به توجه هيأت مديره نياز دارد و آنها با تعيين مديرعامل و نحوه پرداخت بودجه در سال جديد مي‌توانند آينده روشن پاس را ترسيم نمايند.
پاس تيم كوچكي نيست كه در دقيقه 90 بسته شود و تنها به صرف حضور در ليگ شركت نمايد، بلكه اين تيم عقبه قدرتمندي دارد و اين تيم براي قهرماني بسته شود. اکنون این مساله که پيریايي به طور قطع هنوز نمي‌داند ماندني است يا رفتني ایکی از مشکلات پیش روی پاس همدان است.
وي كه رياست هيأت مديره را دارد بايد تكليف پاس را در همين روزها معلوم و مشخص كند تا اين تيم بتواند با فراغ بال خود را براي حضور قدرتمند در ليگ آماده كند.
فصل گذشته با تمام زشت و زيبايي‌هايش پايان يافته و ديگر فكر كردن به آن سودي ندارد و بلكه بايد از اشتباهات درس گرفت و براي ساختن تيمي قدرتمند آستين‌ها را بالا زد. هيأت مديره باید با انتصاب فردي مدير و مدبر راه را براي شكوفايي مجدد پاس هموار كند و با حمايت همه‌جانبه تلاش كند پاس به جايگاه خود بازگردد.
متأسفانه از اردوي پاس خبرهاي خوشي به گوش نمي‌رسد. سرپرست باشگاه انگيزه‌اي براي ادامه كار ندارد و منتظر خروجي جلسه هيأت مديره است.
سرمربي كروات در همدان است و نمي‌داند كه اهداف پاس براي فصل بعد چيست و هنوز نسبت به ماندن يا رفتن مردد است.
صوفي كه گفته بود از 15 ارديبهشت‌ماه استعداديابي از شهرستان‌ها را با حضور بگوويچ آغاز خواهد كرد هنوز اقدامي انجام نداده و معلوم نيست پاس از چه وقتي براي فصل بعد استارت مي‌زند. بازيكنان اين تيم وقتي با سردرگمي باشگاه مواجه هستند، براي يافتن تيم شروع به فعاليت كرده‌اند و براي آنكه از قافله عقب نمانند تماس‌هايي داشته‌اند. هواداران خونگرم پاس در انتظار شنيدن اخبار خوش از باشگاه هستند و منتظرند تا متولي باشگاه پاس معرفي شود.
اميدواريم هيأت مديره زودتر دست به کار شده و برنامه‌هاي پاس را براي فصل جديد تدوين كند.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن