وضعیت فوتبال همدان در فصل آینده مبهم است

b_150_100_16777215_00_images_stories_toop.jpgبا پایان یافتن رقابتهای لیگ دسته یک و دو فوتبال باشگاه‌های کشور، وضعیت دو نماینده فوتبال در لیک دسته اول فصل آینده در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری "همدان فوتبال"، پس از اینکه تیم فوتبال الوند توانست با اقتدار به لیگ دسته اول صعود کند و پاس نیز نتوانست به لیگ برتر راه یابد، فوتبال همدان در فصل آینده شاهد حضور دو نماینده در لیگ دسته اول خواهد بود.

 

وضعیت فعلی نشان دهنده بی‌تفاوتی مسئولین به آینده و سرنوشت فوتبال همدان است؛ جایگاه متزلزل استاندار که رئیس هیئت مدیره باشگاه پاس محسوب می‌شود از یک سو و وضعیت نابسامان مالی الوند که توان پشتیبانی تیم در لیگ دسته اول را ندارد از سویی دیگر، موجب شده که از هم‌اکنون افول فوتبال همدان در فصل آینده قابل پیش‌بینی باشد.

بعد از اینکه پس از مدتها تلاش و کوشش و زحمت تیمی بومی از فوتبال همدان به لیگ دسته اول راه یافته و پاس همدان نیز با تجربه‌ای که در لیگ دسته اول با مدیری بومی کسب کرد انتظار می‌رفت فصل آینده با صلابت بیشتر و با بستن تیمی قوی در لیگ حاضر شده و روانه لیگ برتر شود، با چالش‌های بوجود آمده آینده مبهمی پیش روی فوتبال همدان قرار گرفته است.

مسئولان باشگاه الوند به دنبال جذب اعتبار برای فصل آینده هستند و عنوان داشته‌اند که بدون حمایت مالی توان تیم‌داری را ندارند. باشگاه پاس همدان نیز تا تشکیل نشدن جلسه هیئت مدیره و تعیین مدیرعامل و سیاستهای فصل آینده، عملا بلاتکلیف است.

تا تثبیت موقعیت استاندار یا تغییر مقام ارشد اجرایی استان، فوتبال همدان در سکون و سکوت مطلق فرو خواهد رفت و این اتفاق آسیبی جبران ناپذیر را به فوتبال استان وارد خواهد کرد؛ بستن به موقع تیم‌ها و آغاز به‌هنگام تمرینات آماده‌سازی تاثیر بسزایی در عملکرد تیم‌ها در فصل آینده خواهد داشت.

به این ترتیب و با شرایط موجود، هواداران فوتبال در همدان که تا کنون فصلی موفق، با برنامه‌ریزی دقیق و نتایج درخشان را در پایتخت تاریخ و تمدن تجربه نکرده‌اند، به نظر می‌رسد این فصل نیز نباید چشم امید چندانی به موفقیت و درخشش تیم‌های شهرشان در فصل آتی داشته باشند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن