چوب خدا صدا ندارد؛

شاهین بوشهر به دسته اول سقوط کرد

b_150_100_16777215_00_images_stories_shahin.jpgشاهین بوشهر به لیگ دسته اول سقوط کرد تا بار دیگر ثابت شود چوب خدا صدا ندارد.

به گزارش پایگاه خبری "همدان فوتبال"، در فاصله یک هفته مانده به پایان لیگ برتر پرونده تیم های سقوط کننده بسته شد و تکلیف تیم های سقوط کننده مشخص شد.

در پایان این هفته تیم های شهرداری تبریز و شاهین بوشهر به لیگ دسته اول سقوط کردند. مس سرچشمه هم از هفته ها قبل به این دسته سقوط کرد بود.

شاهین بوشهر که فصل قبل عامل اصلی سقوط پاس به لیگ دسته اول بود و با تبانی میان دو شرکت نفتی از سقوط نفت تهران جلوگیری کرده بود در پایان لیگ برتر این فصل چوب این کار را خورد و به نوعی دل همدانی ها از این سقوط خنک شد و ثابت شد که چوب خدا صدا ندارد.

شاهين با تساوي 2 بر 2 مقابل سايپا و شهرداري تبريز با تساوي بدون گل برابر فجر سپاسي به ترتيب با 33 و 34 امتياز به ليگ دسته يك سقوط كردند.

لازم به ذكر است كه اگر كميته استيناف با بازگشت دو امتياز به پرسپوليس موافقت نكند، احتمال سقوط سرخپوشان هم وجود دارد.

مس سرچشمه نيز پيش از اين سقوط خود را قطعي كرده بود.

در ديگر ديدارهاي اين هفته استقلال در خانه صنعت نفت آبادان به پيروزي 2 بر يك دست يافت. يركوويچ (24)، ميثم حسيني (74) براي استقلال گلزني كردند. فونيكه سي (9) براي صنعت نفت گل زد.

پرسپوليس در خانه با نتيجه 4 بر 3 از راه آهن شكست خورد. در اين بازي بهادر عبدي و ايمون زايد براي دو تيم هت‌تريك كردند. بهادر عبدي در دقايق 19 ، 45 ، 78 و حسين كاظمي (74) براي راه آهن گلزني كردند و ايمون زايد در دقايق 23، 83 و 87 براي پرسپوليس گلزني كرد.

داربي اصفهان نيز با تساوي بدون گل به پايان رسيد.

تراكتورسازي در كرمان نتوانست از سد مس سرچشمه بگذرد و با تساوي بدون گل متوقف شد.

نفت تهران در خانه خود با نتيجه يك بر صفر داماش گيلان را شكست داد. ماركو لوپز (45) براي نفت گلزني كرد.

ملوان در خانه خود 2 بر صفر فولاد خوزستان را شكست داد. محمد نزهتي (57) و جلال رافخايي (59) براي ملوان گلزني كردند.

تيم فولاد از دقيقه 87 با اخراج عليرضا سليمي 10 نفره به بازي ادامه داد. صباي قم نيز در خانه خود با نتيجه يك بر يك مقابل مس كرمان متوقف شد. احمد حسن‌زاده در دقيقه 52 براي مس كرمان گل زد و محسن بيات در دقيقه 65 تك گل صبا را به ثمر رساند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن